Gå til innhold

Brudesalong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken brudesalong er du mest fornøyd med og hvorfor ?

Hvem er du mest misfornøyd med og hvorfor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest missfornøyd med: CHRISTIANE BRUDESALONG i Oslo

Hvorffor: Makan til sure, ekkle, og utgåt-på-dato-damer vet ike jeg!!!

Synest ike noe om verken holdningen eller " servicen" deres i det hele tat.

Lavmållet var da jeg var ine ret før helgen og sa att jeg kanskje skule på BC sitt salg i Oslo Millitære Samfund, da ble det så mye bakksnakking og bullshitprat og himling med øynenene at de sankk helt ned i gjørmea forr min del!

Mest fornøydd med: Diin Brud i Oslo - God service og hyggelig dame. - Hade BC hat en brudesalonng, hade jeg nokk valgt dem, for jeg fik en aldeles fantastic service fra dem i helgen; og noe sånt har jeg ike fåt fra noen andre på en slik måte.

Bride'en ( somm har ny kjole!!!!! :D :ler::ler::ler::wink: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært hos alle de store i Oslo samt på Lillestrøm.

Diin, synes jeg hadde utrolig dårlig utvalg.

Grace, setter aldri mine føtter inn der igjen. Makan til fisefin dame som trodde hun var mye bedre enn alle andre.

Brudekjolen, snudde etter 5 min. Damene der var absolutt ikke interessert i kunder.

Kristins brudesalong, greit nok, hyggelig betjening og fine kjoler.

Fant kjolen min hos Christiane jeg. Fikk utrolig god hjelp til både kjole og tilbehør samt at jeg kjøpte en kjole som var satt ned fra 14 700,- til

7 700,- Synes selv at jeg gjorde et skikkelig kupp. Og tilbehøret var utrolig lekkert. :D

Tydelig at folk har forskjellig oppfatning av steder! Jeg var ihvertfall mest fornøyd der, og jeg hadde faktisk med meg mamma som også var helt enig med meg. Der kunne de det de drev med.

Skrevet

Vitabella på Stjørdal :):)

Fantastisk service og damen som eier stedet er humørfull og kjempehjelpsom.

Hadde ikke nølt med å dra dit igjen...(men det skal jeg jo når hun skal sy inn/ut kjolen og vaske og stryke den rett før Dagen :) )

Skrevet

Jeg var forlover i begynnelsen av september i aå og vi var på ski frisør og skulle stelle håret. Det er noe av det mest vannvittige jeg noen gang har vært med på.

Hva enn dere gjør : IKKE TA BRUDEPYNTINGEN PÅ SKIFRISØR!

Det var helt elendig. Vi ble 2t og 45 min forsiket så vi rakk ikke tiden hos sorenskriveren! ( Det ordnet seg tilslutt og resten av dagen ble kjempefin.)

Skrevet

Jeg har vært hos disse i oslo/lillestrøm:

Diin Brudesalong: dårlig utvalg av kjoler og tilbehør, men veldig hyggelig og serviceminded dame :)

Brudekjolen: godt utvalg av kjoler og tilbehør, har fått veldig god service

Christiane: Sikkert godt utvalg med kjoler, hvis du hadde ork til å stupe mellom hengere... kjolene hang tettpakket i poser og det er umulig å ta frem kjolene... servicen var elendig. Satt 1 voksen og 2 yngre damer og bladde i bladene sine og var ikke interessert i å hjelpe til med å ta frem kjoler....

Unik brudesalong: ok utvalg, dyrt, og ok service.

Kristins på lillestrøm: bra utvalg og service. Kan være veldig mange innom der samtidig med lange køer til prøverommene...

Skrevet

Mest fornøyd med:

Unik i Akersgata for service (men ikke utvalg) og Kristins Brudesalong både for service og utvalg.

Mest misfornøyd med:

Sevicen på Brudekjolen var elendig!

Jeg var der en formiddag, og det var bare en annen kunde der, men jeg ble totalt ignorert. Ingen kom og hjalp meg i prøverommet, med en kjole som var en størrelse for stor og hadde trengt noen knappenåler.

Skrevet

Christiane i Oslo: Vært der 2 ganger. Første gang: ei ung jente som sprang frem og tilbake til tlf etterhvert som jeg trengte hjelp til å feste kjolen på ryggen...lite hjelp å få da... Andre gang: eldre dame som klaget på konkurrentene sine, men var med i garderoben for å få igjen kjolen :). Fikk ikke hjelp til å finne kjole av noen av disse to. Måtte be om korsett.

Brudekjolen i oslo: Vært der 2 ganger: Virket som de hadde andre ting å snakke om enn å snakke med meg som kunde og å hjelpe meg...måtte finne det jeg var ute etter selv, ble ikke spurt om jeg trenkte hjelp. Måtte be om hjelp til å feste kjolen på ryggen, de gjorde det og gikk igjen...sto alene for å "bedømme"

Ba om korsett, men fikk ikke....

Lillestrøm(kristins): Vært der 2 ganger: Tilbydde seg til å finne kjoler til meg og gjorde det, fant frem undertøy (korsett) uten at jeg spurte, hjalp meg på med den og hjalp til med å få kjolen både på og av...begge gangene var damene "mine" følte jeg :)

De satte på meg tiara og slør + en bukett i hendene :)

Hans og Hennes i Tromsø: Her var dama helt og holdent "min" . dro til Tromsø i sommer for å prøve kun 1 kjole, hun sa sin mening om den kjolen på meg og fant frem flere forskjellige kjoler fo å vise meg hva som passet meg. Det var her jeg fant ut hva slags kjoletype som jeg passet :D Takket være henne. Utrolig bra servise, mailet mange koselige mailer :)

Brudesalong på Veitasenteret i Tromsø: Ikke gå dit!!!

Romantica i harstad: Dårlig utvalg, men hyggelig dame som tok seg tid med å snakke og undersøke ting for meg :)

Trådsnella i Kongsvik: Syr kjoler selv, kjempedame som er meget flink, men fant ikke kjolen selv. Sambo prøvde også klær der :)

BryllupsCompagniet: Mailet masse med ei dame før salget, mange fine og gode mailer med god service. Svarte meget fort på forespørslene mine. Messa var en annen sak....fikk ikke kjole, men får nå ettersom BC hadde funnet "min" kjole etter stengetid på messa. Fornøyd her også, serviceinnstilt firma :D

Oi, ble noen salonger dette her :D

Skrevet

bente;

har du vært innom alle disse stedene??? må si du har trålet norge... spennende lesning.

Skrevet
bente;

har du vært innom alle disse stedene??? må si du har trålet norge... spennende lesning.

Jepp, har nok det :)

Men nå har jeg funnet drømmekjolen min :D og kommer ikke til å tråle flere salonger etter den...kanskje etter sko, underskjørt og tiara....

Skrevet

Den dårlegaste: Aud's i Haugesund.

Årsak: Ei totalt uinspirert og sur dame (med påtatt smil av og til) prøvde å prakke på meg det siste ho hadde fått inn. Eg gav beskjed om kva eg ville ha (visste kva type kjole eg ynskte), men ho gav seg ikkje - skulle ha på ein ny, todelt stroppelaus sak med svært skjørt... :-? Då eg sa at ho skulle finne noko enklare, og med stropper, fann ho ein tilnærma akkurat lik - kanskje ein anelse smalare i skjørtet. NEI sa eg då, litt irritert - når eg seier enkel så meinar eg enkel! Då kjem det frå henne: 'Nå må du gi deg! Du må vente med det helt enkle til neste gang du skal gifte deg!' :o :-? :x

Når eg endeleg hadde fått prøve ein kjole, kom ho dragande med tiara, halskjede etc. Eg ville ikkje ha dette, og gav beskjed om det. Og då vart ho her dama rett og slett personleg fornærma, og gav beskjed om at: 'Vi kan jo ikke pynte deg til brud hvis ikke du har tenkt å se ut som en! Det er ikke slik vi driver!'

Eg forsvann, og anbefalar alle andre å gjere det same!!

Den beste: Brudehuset i Bergen.

Eg hadde bestilt time, dei tok imot meg som om eg skulle vere VIP-gjest. Snakka først om kva eg hadde tenkt, kva eg ville ha/ikkje ville ha. Fekk så tildelt eit stort og fint prøverom med stor spegel, fekk bustiere og udnerskjørt på, og dama gjekk og fann kjolar som passa til det me hadde snakka om, hjalp meg på med alt, og for kvar kjole tok ho meg ut på golvet, så eg fekk sjå meg i den digre spegelveggen. Og for kvar kommentar eg gav om kva eg tykte om utringing eller kva som helst, tok ho det med vidare - ein heilt fabelaktig service!! Og kjolen 'min' hadde dei berre i 38, medan eg truleg kunne hatt 36. Dama sette difor masse nåler nåde her og der, spurde om eg ville ta inn i sidene eller oppe etc. Så vart han passe, eg bestemte meg glatt for den, og ho bestilte han inn til meg i 38 ('så vet vi at du får den akkurat slik du vil! Om vi bestiller i 36 er den kanskje litt annerledes på skuldrene eller i sidene enn det vi har gjort nå!'), og dei tilpassa han gratis...

Anbefalar alle å gå dit altså... :wink:

Skrevet

Den beste: Brudehuset i Bergen.

Ringte dit engang ang. klar til sambo. Kjempehyggelig dame var meget meget hjelpsom :)

Joda, jeg må da anbefale brudehuset i Bergen jeg oxo, selv om jeg kun har snakka med dem på tlf....

Skrevet

Beste service fikk jeg på Christiane Brudesalong.

Jeg fikk vanvittig god service. Først gikk hun med meg gjennom alle

kjolene i butikken deretter prøvde jeg de som jeg likte!

Med super hjelp av ekspeditrisen! Har vært der flere ganger etter

jeg kjøpte kjolen for å finne cepe, undertøy og sko og er like fornøyd da!

Brudekjolen fikk vi ikke hjelp i det hele tatt, fikk

faktisk beskjed om at de antagelig ikke hadde kjoler

som passet meg. (Jeg har kjøpt kjole i str. 48)

Gjett om jeg fikk angst da dette var den første butikken jeg

var å så etter kjole i!

Gjest Anonymous
Skrevet

Brudekjolen er jeg også misfornøyd med. Sur betjening, og lite hjelp å få. Da jeg var innom i sommer og sa at jeg var helt i startfasen med å titte på kjoler, og at det først var juni neste år jeg skulle gifte meg, svarte hun bare: "Da er du altfor tidlig ute. Vi skifter ut hele kolleksjonen i oktober". Følte meg ikke velkommen der.

Kristins brudesalong har jo et ganske stort utvalg, men den lørdagen jeg var der, var det så mange folk der, at jeg fikk ikke noe inntrykk av betjeningen i det hele tatt. Gadd ikke stå i kø for å prøve. Hører at mange er fornøyde der.

Unik har middels utvalg, men ganske mange fine kjoler, etter min smak. Jeg kom tidlig en lørdag morgen, og var den første kunden der da. Fikk god veiledning og guiding gjennom alle kjolene. Damen tok seg god tid til meg, og var hyggelig. Men prisene var stive, synes jeg. Den billigste på salg kostet over 8000,-.

Christiane var stappfull da jeg var der, og litt kaotisk. Synes to av de ansatte var litt for "tyggis-tyggende", hvis dere skjønner. Også ganske dyrt. Jeg ble litt skuffet, for jeg trodde at de skulle ha mye større utvalg. Men de har fine merker.

Prinsesse for en dag i Moss hadde veldig hyggelig betjening, og lave priser. Men utvalget var katastrofalt, og ikke helt i min smak. Men et tips: Utleiepris på sjakett der er kr. 1100, så det er billigere enn mange andre steder.

Brud og selskap på Hønefoss. :D Dette er min favoritt, uten tvil!!! Fikk tips om at det er billigere kjoler utenfor Oslo, og det stemte. Lisbeth, som driver salongen er verden søteste, og utrolig hjelpsom. Kanskje ikke verdens fineste butikklokale der nede i kjelleren, men pytt, pytt! Det er ikke det viktigste. Utvalget av kjoler falt veldig i min smak, og jeg var der i over to timer!! Sterk anbefaling! Jeg tror jeg har funnet drømmekjolen min der, etter alle steder jeg har prøvd, og samboeren min skal også leie sjakett der.

K.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...