Gå til innhold

Hypoglykemi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omgangssyken og akkurat kastet opp. Nå sitter jeg her og koker ihjel, svetter siler, og jeg kroppen skjelver. Jeg føler meg sulten, og svimmel. Ganske ekkelt, egentlig. Hva kan det være? lavt blodsukker? er det farlig? noen som har opplevd lignende? klarer nesten ikke skrive, for jeg skjelver sånn og hodet surrer ruuuuundt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er lenge siden du har fått i deg noe mat kan det godt være du har lavt blodsukker, det kan også være du er dehydrert, siden du har omgangssyken kan det godt være begge. Prøv å få i deg saft eller noe brus så du får tilført litt energi, farris eller ritzkjeks eller noe annet salt som kan binde vannet i kroppen.

Skrevet

Jeg har omgangssyken og akkurat kastet opp. Nå sitter jeg her og koker ihjel, svetter siler, og jeg kroppen skjelver. Jeg føler meg sulten, og svimmel. Ganske ekkelt, egentlig. Hva kan det være? lavt blodsukker? er det farlig? noen som har opplevd lignende? klarer nesten ikke skrive, for jeg skjelver sånn og hodet surrer ruuuuundt!

Det du beskriver høres for meg ut som en økning i kroppstempersturen som man får etter å ha kastet opp. Du får rett og slett en tempstigning som påvirker hvordan du føler deg og hvordan hodet ditt oppfatter ting rundt deg.

Dersom du orker bør du koke opp en liter vann som du tilsetter en skjed med sukker. Så drikker du av dette når vannet blir kjøligere. Det er viktig at du ikke gir opp å drikke selv om du kaster opp, siden du trenger værske når du er syk. Drikk lite og ofte.

Ønsker deg god bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...