Gjest Miia Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Ja.. Altså. Er det noen her som har opplevd at mensen har kommet ca 10 dager før tiden? Jeg hadde mensen for et par uker siden, og jammen kom den ikke igjen i dag (!). Kan ikke skryte på meg å ha vært som en klokke hver gang, men dette har jeg aldri opplevd før, og ble litt småstressa her. Og er det noen som kan ha peiling på hva som er grunnen?
Gjest bente85 Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Det at du ikke har tatt p-pillene dine korrekt hver dag, kan vel ha en årsak? At det da blir forstyrrelser i kroppen.
superior Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Opplevd noe det samme, og legen sa det også kunne skyldes stress
Gjest Miia Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Jeg har ikke gått på p-piller på 6 mnd, så jeg tror ikke det er grunnen. (Har ikke vært behov for det gitt.. ) Jeg har egentlig ikke stresset så mye heller, men kanskje det ikke alltid er sånn man legger så godt merke til. Bra legen din ikke mente det var noe mer alvorlig da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå