Gå til innhold

Noen som har forslag til minne tatovering?


84 modell

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å ta en tatovering til minne om min kjære søster som døde i en ulykke et par år tilbake. Jeg har ikke lyst å ta en standard "rest in peace" tattoo, og har heller ikke lyst å skrive navnet hennes men gjerne noen fine ord eller et ordtak sammen med et motiv.

Har lyst å ta den helt nederst på foten.

Har tenkt på dette i snart 1 år, men kommer ikke frem til noe, noen som har tips? :) Dette er noe som betyr veldig mye for meg, så håper på flere svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer.

i London (mulig her i Norge å) finnes det utrolig dyktige tattovører som tattoverer ansikt i foto. veldig stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kanskje du kan tattovere noe som betydde mye for søsteren din?Hadde hun noe spesiellt hun var glad i , drev med, snakket mye om.Hadde hun en drøm om noe?

Jeg mistet broren min for 1,5 år siden og skal ha tattovert en seilbåt på hoften min fordi han var så glad i å seile. Jeg tenker at det er en fin måte å mnnes ham som var så glad i båtlivet på.En båt på blått hav med heiste seil og kremtoppskyer og blå himmel bak....gleder meg til jeg har spart opp nok penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, noe som betydde noe for søsteren din eller for dere sammen. En sang? (litt av teksten, ikke hele greia så klart) Et dikt? Noe slikt er alltid fint:) Finnes mange fine tekster man kan søke på også, siden du hadde lyst på noe tekst tenkte jeg. Går også an å bare søke "tattoo in memory of" for eksempel. Håper du finner noe greit:) PS: Foten er visst veldig vond..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer.

i London (mulig her i Norge å) finnes det utrolig dyktige tattovører som tattoverer ansikt i foto. veldig stilig :)

Electric Linda er i verdensklasse og jobber i Moss. Hun reiser rundt i norge på tatoo-messer også!Electric Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har tenkt noe av det samme. Det jeg vurderer er å få en tattovering hun selv hadde og som hun selv hadde tegnet. Problemet er at jeg ikke er sikker på om jeg har bilde av den noe sted... Hvis ikke vurderer jeg et tegn som betyr søster, eller hennes stjernetegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv skrevet "Another time, another place" på ryggen som minne til de jeg ar mistet og som jeg vet jeg ser igjen til en annen tid.

Ps: foten er ikke så vondt som man hører om, jeg har en på hvert fotblad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...