Lmsk Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Hver gang jeg drikker, alkohol altså, så kommer det ut mange klumper i huden min, i ansiktet. De er røde og jeg ser ut som ett kjempestort kvisetryne, rett og slett. Klumpene er ikke der når jeg ikke har drukket, og de kommer bare etter en halv cider/smirnof. Skikkelig irriterende! Noen som har det slik? Hva skal jeg gjøre?
Gjest lolita___ Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Hver gang jeg drikker, alkohol altså, så kommer det ut mange klumper i huden min, i ansiktet. De er røde og jeg ser ut som ett kjempestort kvisetryne, rett og slett. Klumpene er ikke der når jeg ikke har drukket, og de kommer bare etter en halv cider/smirnof. Skikkelig irriterende! Noen som har det slik? Hva skal jeg gjøre? Slutte å drikke vel sier seg selv.Du får et bedre liv uten alkohol
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #3 Skrevet 7. august 2010 Alkohol er et giftstoff for kroppen, så rart er det ikke ettersom kroppen kvitter seg med stoffer den ikke vil ha via hud og avføring. Løsning? Kutt ut alkohol, med mindre kvisene er verd det.
Lmsk Skrevet 7. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2010 De kommer bare ut når jeg drikker, så er det borte etter en stund..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå