Gå til innhold

Speilegg eller hengepupper.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier sitt.

Vil helst ha svar fra gutta her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Speilegg med eller uten hel plomme?

Helst speilegg med hel plomme! Liker ikke syke hengepatter! Til syvende og sist teller det minimalt.

AnonymBruker
Skrevet

Sæggepupper.

Skrevet

Det var ikke noe i mellom å velge på?

Speilegg før hengis her alle fall :)

AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg liker da store pupper, ikke gedigne nødvendigvis men store. Det finnes ikke noe deiligere enn å se ned i utringningen på en kvinne med store bryster, kløften, og hvordan de liksom duver og disser når hun beveger seg. Eller å se konturene av dem fra siden. Aaaaahhh! Denne effekten blir mindre med implantater, så jeg foretrekker soleklart naturlig store pupper. De vil før eller siden begynne å henge litt, men dette er bagateller og spiller liten rolle.

Skrevet

Er speilegg pupper med veldig store brystvorter??

Gjest Ekte Mann
Skrevet

Hengepupper.

Heller store (lange) hengepupper enn noen annen form for pupper. Heller hengepupper enn store faste pupper. Elsker synet av en kvinne med store hengepupper som tar av BHn eller lar puppen henge utenfor BH skålen. I noen tilfeller de henger helt ned til navlen, deilig.

Ikke vanskelig og finne meninger på diverse KG forum at dette er langt fra "normal" smak!

Drit i "normalt". Det er det JEG liker så ferdig med den saken. :0)

Eksempler på deilige damer med deilige pupper:

- Maria Moore

- Terry Nova

- Sapphire

- Eden Mor

etc etc etc

Google selv så ser dere MIN smak.

Eventuelt gå inn på www.myboobsite.com

Der "flyter" det av deilige hengepupper.

Skrevet

hengete speilegg er nok det helt klart flest menn ønsker seg :foto:

Skrevet

Speilegg (flate små pupper) før hengepupper. Uten tvil.

• Liker 3
Skrevet

Dine mørke myke pupper langsomt mot meg svupper... eh, hva var spørsmålet igjen? :ler:

Skrevet

Hengepupper før ikke-eksisterende pupper.

Små pupper før hengepupper.

Skrevet

Hengepupper.

Heller store (lange) hengepupper enn noen annen form for pupper. Heller hengepupper enn store faste pupper. Elsker synet av en kvinne med store hengepupper som tar av BHn eller lar puppen henge utenfor BH skålen. I noen tilfeller de henger helt ned til navlen, deilig.

Ikke vanskelig og finne meninger på diverse KG forum at dette er langt fra "normal" smak!

Drit i "normalt". Det er det JEG liker så ferdig med den saken. :0)

Eksempler på deilige damer med deilige pupper:

- Maria Moore

- Terry Nova

- Sapphire

- Eden Mor

etc etc etc

Google selv så ser dere MIN smak.

Eventuelt gå inn på www.myboobsite.com

Der "flyter" det av deilige hengepupper.

Deilige damer og fantastiske pupper. Det er nok tabu å like naturlig store pupper som henger litt, ja. Synd.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor menn synes det er så stygt med pupper som henger litt?! Det er vel bare helt naturlig. Det at de henger litt betyr jo bare at de er ekte og myke. Er ikke det positivt? Men kanskje menn, takket være media, er blitt så vant til å bare se 1) syltynne modeller med små pupper og 2) glamourmodeller med silikon i media, slik at de ikke vet hvordan ekte bryster, med litt størrelse, egentlig ser ut. Ikke rart at så mange kvinner sliter med kroppsbildet når guttene har så ekstreme forventninger.

Gjest Eurodice
Skrevet

Deilige damer og fantastiske pupper. Det er nok tabu å like naturlig store pupper som henger litt, ja. Synd.

Naturlig store pupper som henger litt. Det var en gedigen underdrivelse :ler: .

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor menn synes det er så stygt med pupper som henger litt?! Det er vel bare helt naturlig. Det at de henger litt betyr jo bare at de er ekte og myke. Er ikke det positivt? Men kanskje menn, takket være media, er blitt så vant til å bare se 1) syltynne modeller med små pupper og 2) glamourmodeller med silikon i media, slik at de ikke vet hvordan ekte bryster, med litt størrelse, egentlig ser ut. Ikke rart at så mange kvinner sliter med kroppsbildet når guttene har så ekstreme forventninger.

Har du dårlig syn eller noe, eller kanskje bare dårlig selvtillit? Les tråden da, innlegg nr. 3,5, 7 og 12 foretrekker hengepupper. Jeg kom bare til 2 som foretrakk speilegg. Så hva klager du etter?

AnonymBruker
Skrevet

Har du dårlig syn eller noe, eller kanskje bare dårlig selvtillit? Les tråden da, innlegg nr. 3,5, 7 og 12 foretrekker hengepupper. Jeg kom bare til 2 som foretrakk speilegg. Så hva klager du etter?

Og jeg fant 4 som foretrakk speilegg og 5 som foretrakk hengepupper. Har du dårlig syn?

Gjest shingto end-stat
Skrevet

Er det her snakk om før eller etter fødsel og hvor gammel er trådstarter?

Skrevet

Skjønner at du har hengepupper, men trenger ikke tolke det som et personlig angrep. Og det at det er naturlig trenger ikke bety at det er pent. Små pupper er også naturlig. Hvorfor skal vi ikke synes det er pent?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det her snakk om før eller etter fødsel og hvor gammel er trådstarter?

Før fødsel.

Begynnelsen på 20 årene.

AnonymBruker
Skrevet

Hengepupper er noe mange får etter fødsel, og da spesielle de som har små pupper i utgangspunktet. Så i mitt tilfelle er nok mannen nødt til å like begge deler dersom han er interessert i å dele livet med meg. Naturens gang må man nesten bare akseptere...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...