AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Helt siden mars i fjor har jeg hatt så vondt i klitoris. Ikke at jeg har vondt hele tiden, men når noe kommer borti, VERKER det. Det kom en gang etter en del sex på en gang, og jeg regnte med at det skulle gå over, men det har gått ganske lang tid nå. Har ikke noe med at jeg ikke er kåt eller opphisset nok.Ikke noe kjekt for meg eller partneren når det eneste som fungerer, er vanlig sex, og ikke oral sex.. Har ikke vært hos legen,synes dette er ganske flaut å ta opp.. Er det noen her som har hatt det lignende eller har noen tips?
angkortom Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 Helt siden mars i fjor har jeg hatt så vondt i klitoris. Ikke at jeg har vondt hele tiden, men når noe kommer borti, VERKER det. Det kom en gang etter en del sex på en gang, og jeg regnte med at det skulle gå over, men det har gått ganang tid nå. Har ikke noe med at jeg ikke er kåt eller opphisset nok.ske lIkke noe kjekt for meg eller partneren når det eneste som fungerer, er vanlig sex, og ikke oral sex.. Har ikke vært hos legen,synes dette er ganske flaut å ta opp.. Er det noen her som har hatt det lignende eller har noen tips? Har du klitoris i halsen? Dette fordi du skriver :Ikke noe kjekt for meg eller partneren når det eneste som fungerer, er vanlig sex, og ikke oral sex..
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Grunnen til at du har vondt i klitoris er sannsynligvis fordi du har pådratt deg en kjønnssykdom. Dette er grunnen til at man ikke skal ligge med hvem som helst bare fordi de gir deg et kompliment på byen.
Kenneth199 Skrevet 6. august 2010 #5 Skrevet 6. august 2010 Jepp, du har sikkert herpes! Ellers kan det være hard medfart under akten, men burde jo gått over innen relativt kort tid! Med mindre du har minst en økt i uka!
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2010 #6 Skrevet 6. august 2010 Herpes. Hvis du ikke gjør noe snart vil den kunne bli blå og etter hvert sort og dø, da må du amputere. I kid you not...
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #7 Skrevet 6. august 2010 Har du klitoris i halsen? Dette fordi du skriver :Ikke noe kjekt for meg eller partneren når det eneste som fungerer, er vanlig sex, og ikke oral sex.. Oralsex, som i at han slikker henne.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 Er det virkelig mulig for noen svar.Man kan ikke lengere komme med ett problem uten å få pes og kjeft på kg.Hun skriver jo her av en grunn og det at hun spør om hjelp.Hvis dere ikke har noe bedre å komme med så læ vær å svare da.Tydligvis mangeher som ikke har fått seg på en stund.
Gjest lolita___ Skrevet 6. august 2010 #9 Skrevet 6. august 2010 Grunnen til at du har vondt i klitoris er sannsynligvis fordi du har pådratt deg en kjønnssykdom. Dette er grunnen til at man ikke skal ligge med hvem som helst bare fordi de gir deg et kompliment på byen. Hvor kan du se at ts skriver at hun ligger rundt?Tenkt at hun har en fast partner?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2010 #10 Skrevet 6. august 2010 Det kan være en hudsykdom. Du bør gå til lege med dette hvis det har vart lenge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå