Gå til innhold

~ Surpomp- og klagetråd ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ikke opprette en egen surpomp-tråd, hvor alle som er sure og misfornøyde kan få utløp for sinne og frustrasjon, istedenfor å lage 24 nye misfornøyde innlegg spredd utover både "snikk-snakk", "generell debatt", "personlige meldinger" osv?

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x

...........øh....men jeg er jo ikke sur jeg.... Er så glad atte.. :hoppe::vinke:

Skrevet
Er så glad atte.. :hoppe::vinke:

Jeg ser det! :ler:

Skrevet

Jeg er sur fordi:

:evil: Jeg ikke har mer ferie igjen

:evil: Jeg har altfor lite penger

:evil: Det er lenge til helg

:evil: Ingen forstår meg

... og så er jeg misfornøyd med rompa mi.... :ler: *stikker på trening*

Skrevet

Livets datter, du er så @£€{€£$, *^%¤, og {€[]£$€@£!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er sinna sur og forbanna for det er s¨"#"#%/%/¤"!#""# ! kaldt her!

Brrrrrr.....

Åsså er jeg kvalm og har litt magevondt....

:: dakar meg ::

- Jaja, føltes godt det :briller:

Skrevet
@£€{€£$' date=' *^%¤, og {€[']£$€@£!!!!!!!!

Hmmm, prøvde å tyde hva dette kunne bety for noe, og kom frem til følgende:

"Livets datter, du er så snill og søt og pen, og jeg ser opp til deg!!!!!!!!

Takk for komplimentet!

Skrevet
Jeg er sur fordi:

:evil: Jeg ikke har mer ferie igjen

:evil: Jeg har altfor lite penger

:evil: Det er lenge til helg

:evil: Ingen forstår meg

... og så er jeg misfornøyd med rompa mi.... :ler: *stikker på trening*

:( Her også...

Skrevet

Jeg er sur fordi:

* jeg blir sur når jeg hilser på sure folk som ikke hilser tilbake

* fordi jeg vil kjøpe leilighet, men det er så jæv*** dyrt!

* lønna mi er altfor lav

* ting tar så laaaaang tiiid

* eksen er en dritt

(hey - nå følte jeg meg litt bedre!)

Skrevet

Jeg er sur fordi

-Jeg har vondt i ryggen

-Jeg ikke har særlig mye penger

-Jeg har enda ikke klart å skaffe meg en ordentlig jobb, og nå som ryggen er dum, veit jeg ikke om jeg engang kan jobbe på en stund

-Sambo er ikke her for å trøste meg :cry:

Skrevet

Jøss, så mange surpomper! :o

Skrevet

Har vi ikke etterlyst dette opptil flere ganger tro?

jeg vil ha en krangletråd!! Hvor det er lov å si hva man vil - de som ikke tåler det kan bare pelle seg. Vekk derfra mener jeg, og kose seg i andre tråder i stedet. :blunke:

Skrevet
Jøss' date= så mange surpomper! :o

Det blir nok flere skal du se! :wink:

Forøvrig er jeg ikke bare sur, når jeg blir sur, blir jeg heller en blanding av sur/lei meg.

Skrevet

Du LD....

Mener du med dette å si at sinne og misfornøydhet er sånne ekle egenskaper som skal kanaliseres og glattes over til å bli...ingenting?

Seriøs nå, og ikke kritisk. Men interressert. Synes du det er fryktelig ubehagelig å se at enkelte faktisk kan være misfonøyde og for den saks skyld saklig irriterte her inne?

Nei, jeg føler ikke for å kanalisere min egen irritasjon inn på en søt dulletråd akkurat nå. Eller for den saks skyld bli kalt en surpomt, som om dette bare er et søtt fenomen. Jeg føler for å si fra der hvor jeg personlig mener noe gjøres feil. Så får andre vurdere om de synes det jeg mener er på trynet eller ikke. Det plager meg ikke.

Du skriver mye pent, har virkelig mye sånn øse-ut-smil-og-godhet i innleggene dine.

Men det kunne ikke falt meg inn å samlet det jeg måtte ha av krasse meninger i en tråd for surpomper :blunke: Irritert engasjement, er ikke det samme som å være en...surpomp, LD.

En surpomt...er en måte å omtale unger på.

Foretrekker å la meg engasjere heller. Så får det stå sin prøve om noen ikke takler det. Da er det bedre å ikke skrive noe i det hele tatt. Enn å latterliggjøre min egen ektefølte faenskap eller hva det nå er i en komitråd.

Så får jeg håpe at det er lov å MENE dette også, uten at mange skal føle sine søte tær for tråkka på.

Skrevet

Hvis du virkelig ønsker mitt svar på dette, Maiken, så skal du få det imorgen. Nå er jeg nemlig nødt til å logge av.

Skrevet

Kreps sier det blir slapsevær i morgen!

DA blir jeg sur.

Jeg hater den årstiden vi har i vente! :evil:

Skrevet

Jeg latterliggjør gjerne min egen faenskap dersom det blir noe komisk ut av det. Mye bedre å le enn å grine nemlig :briller: Men hver sin smak da. Jeg ler ikke av at jeg har for lite penger eller lite ferie igjen, men det hender jeg ler rått når jeg ser rompa mi i speilet :ler::ler:

Skrevet

Maiken skrev akkurat det jeg gikk in for å skrive.

Dette er en "du er så søt når du er sint" mentalitet jeg ikke liker. Jeg har ikke deltatt aktivt her i dag, men ser at andre har vært opprørte. Da synes jeg de kan få være det uten å bli latterliggjort og forsøtet.

En egen krangletråd hadde vært supert, men hver gang det er noe slikt her er jo det også bare søte tullemeldinger. Hadde det enda vært en ekte tråd hvor man kunne øøøøse ut av seg, så kunne de med sarte sinn ligge unna.

Skrevet

OK - here I go.

Jeg syns dere to er noen jævla surpomper som maler og maler på det samme hele tiden, og jeg er drittlei av å høre på det.

Om dere syns denne tråden er for søt for dere så BUTT OUT!!

(Ånei - der kom rumpa mi inn i bildet igjen - sorry - det var ikke for å være ironisk :roll: )

Skrevet

Akkurat nå er jeg sur fordi den mintstanga jeg kjøpte tidligere i dag er steinhard. :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...