Gjest Anneli Skrevet 6. august 2010 #1 Skrevet 6. august 2010 Hallo! Jeg har et problem. Nå har det seg sånn at jeg har gått på p-pillen siden jeg var 19. Jeg har gått på microgynon og yasmin. Men det virker ikke som kroppen "hører" på pillen! Jeg pleide å ta to og to brett. Og i sommer sa legen jeg kunne hoppe rett på det tredje siden jeg skulle på ferie. Men som alle de andre gangene fikk jeg mensen før brettet var ferdig. Nå har jeg hatt først en god del dager med brun utflod etterfulgt av mensen. Jeg har hatt det i over en uke nå tror jeg. OGså har jeg bestemt meg for å begynne på p-ringen i stedet. Men problemet er at jeg ikke har en fjern anelse på når jeg skal sette den inn, da kroppen min tydligvis trenger goood tid for å bli renset. Noen som har opplevd noge lunde det samme eller har noen tips? Takker for svar!
FatallyYours Skrevet 6. august 2010 #2 Skrevet 6. august 2010 hofffhh, vet alt om krøllete syklus ring gyn som skrev ut Ringen til deg, å spør når du skal begynne. lykke til!
Gjest anneli Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Ja, det burde jeg. Men legen min er ikke særlig god på disse tingene for å være helt ærlig. Han haster litt gjennom tingene og gav meg til og med piller da jeg var gravid.. Uten å sjekker:S
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2010 #4 Skrevet 7. august 2010 Ja, det burde jeg. Men legen min er ikke særlig god på disse tingene for å være helt ærlig. Han haster litt gjennom tingene og gav meg til og med piller da jeg var gravid.. Uten å sjekker:S Det høres jo ut som du bør bytte lege. Finnes det en privat gynekolog der du bor? Der kan du bestille time uten henvisning fra fastlegen. Det koster litt ekstra, men er verd det for å få "ryddet opp" i dette. Hvis du ikke har mulighet til å snakke med en annen lege (kan også være en annen vanlig lege) må du jo bare kreve at legen din tar deg på alvor! Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå