Gå til innhold

Snill avvisning?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er fortsatt tidlig i datinga, det er det jo. Men samtidig er det teit når han er såå ivrig etter den siste daten. Også hører jeg nothing etter at vi hadde sex. Han klagde ikke akkurat på den heller...

Jeg har heller aldri ligget med flettede hender og kikket en f.friend eller en ONS i øynene og småpratet i flere timer neste morgen. Selv om enkelte menn gjør alt for å "få seg noe". Min erfaring er som regel at de som "ikke vil noe mer" er veldig klare på det enten før eller etter sexen. Man står ikke i gangen og råkliner før man sender deg hjem uten at man eventuelt har sagt at man ikke vil noe mer en kun sex. Er det rart man blir forvirret?

-TS-

Men da virker det som om at han liker deg, og da ville jeg tatt utgangspunkt i det, og hatt det i bakhodet at dere er i et relativt tidlig datingstadie.

Kanskje han tenker det samme som deg og? Kanskje han vil være litt kostbar, eller hva det nå måtte være?

Kanskje han er kjempe forelsket, og hver kveld knottrer på telefonen for å formulerer en sms, hvor han gang på gang sletter den, fordi den blir for "teit", eller kanskje han ikke liker deg?

Ikke legg det på knaggen at han ikke liker deg, men ta det litt som det kommer. Skulle det ende dårlig, noe du enda ikke vet, så vil du vel ikke ha en som kunne ha dumpet deg rett etter sex uansett (uten at jeg sier at det er tilfellet).

Endret av Sæzzy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at han er den kostbare typen. Kjeder han seg sent en kveld så ringer han og er han bortreist sender han støtt oppdateringer. Har vel skjedd at han ikke har sendt melding på ett par dager...nå har det gått ett par dager.

Hører jeg ikke noe før helga, "fortjener" jeg da ikke et svar på hvorfor han snudde om slik?

Han skrev jo trossalt 6-7 meldinger med hvor mye han gledet seg til å se meg og savnet meg. Sist gang for ei uke siden...og så ille var ikke det fyllemøtet heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...