Gå til innhold

Snill avvisning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå vært på tre dater med en mann. Etter hver date er han veldig ivrig og avtaler å møtes igjen neste dag, selv om han egentlig ikke har tid (han driver profesjonelt med sport bl.a).

Etter hver date får jeg meldinger som at det var hyggelig å møtes og at han gjelder seg til imorgen (ta med en klype salt?). Noen dager får jeg en flust av meldinger, mens andre dager såvidt ei melding.

Jeg er klar over at han har en del å gjøre, og prøver å ikke ha for store forventninger til å møtes allerde dagen etter. Likevel klarer jeg ikke la være, og blir skuffet når dette ikke skjer.

Vi skal møtes igjen idag hvis treningen ikke slutter så sent(sport)...

Er han egentlig interessert når han er så ivrig til å møtes raskest mulig, men likevel vet han nesten at han ikke klarer å få til et møte? Eller er det bare noe han sier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Your guess is as good as mine.

AnonymBruker
Skrevet

Det virker jo absolutt som han har lyst å treffe deg, når han vil avtale så fort igjen. Men ettersom du føler at han egentlig ikke har tid, så tenker jeg at det må gå an å utsette daten en dag eller to. Si til han at dere heller kan ta det en dag både du og han har tid. Slik som det er nå, høres det jo ut som det er han som styrer det, og du bare sitter og venter på å treffe han. Det virker veldig passivt, og ikke så attraktivt.

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her...

Ville være teit å si at han vil møte meg allerede dagen etter og late som han er interessert fordi han er for feig ti å si at han ikke er interessert tenker jeg.

Kan det være at han sier han vil møtes så snart (selv om han vet han ikke får tid) fordi han er redd for å miste kontakten?

Ah, misliker sterkt at han skal ha kontrollen over det hele.

Skrevet

Tja, vanskelig å si. Jeg synes han virker interessert. Fint at han er ivrig på å avtale ny date. Men hvis han er opptatt med jobb/sport, så gjelder det nok å ikke ha for stor forventninger. Tror du nesten bare se hva som skjer videre. Håper dere møtes idag da!

Skrevet

syns absolutt han virker intr :)

Skrevet

spør du oss om det kan hende at han avtaler nye dater på løpende bånd kun for å være snill eller fordi han ikke mestrer å avvise deg, og at denne travle mannen derfor stadig tar initiativ til nye dater, mot sin vilje?

Eller har jeg misforstått problemstillingen din?

Tror du ikke en god strategi for ham, hvis han ikke er så veldig interessert i deg, men for feig til å være ærlig, hadde vært å gå andre veien - avtalt disse nye datene med laaaangt mellomrom? Han kan vel skylde på trening, eller si "der er ikke deg, det er meg. Jeg er ikke i stand til å gi deg det du fortjener akkurat nå"

Jeg aner ikke, jeg kjenner verken deg eller mannen, men jeg lurer på om hovedproblemet ditt er at du undervurderer ham (og deg selv).

Skrevet

Har nå vært på tre dater med en mann. Etter hver date er han veldig ivrig og avtaler å møtes igjen neste dag, selv om han egentlig ikke har tid (han driver profesjonelt med sport bl.a).

Etter hver date får jeg meldinger som at det var hyggelig å møtes og at han gjelder seg til imorgen (ta med en klype salt?). Noen dager får jeg en flust av meldinger, mens andre dager såvidt ei melding.

Jeg er klar over at han har en del å gjøre, og prøver å ikke ha for store forventninger til å møtes allerde dagen etter. Likevel klarer jeg ikke la være, og blir skuffet når dette ikke skjer.

Vi skal møtes igjen idag hvis treningen ikke slutter så sent(sport)...

Er han egentlig interessert når han er så ivrig til å møtes raskest mulig, men likevel vet han nesten at han ikke klarer å få til et møte? Eller er det bare noe han sier?

Dersom han trener mye (kanskje forbundet med en del reising) i tillegg til full jobb, så kan dagene bli ganske hektiske. Jeg tror han er interessert i deg, hvorfor skulle han ellers sende deg mange meldinger pr dag, og ønske å avtale nye møter med deg?

En annen sak, er at du må tenke gjennom om du virkelig ønsker et liv sammen med en som er såpass mye borte fra deg. Jeg er selv borte en del både i jobbsammenheng og i forbindelse med trening, og ikke alle jenter takler det.

AnonymBruker
Skrevet

Han reiser ikke utenlands såvidt jeg vet, men det opptar likevel en del tid. Problemet er idag at jeg ikke har hørt noe som helst fra han. Selv om han sa vi skulle finne på noe på tors. eller fre....hvorfor da leke så ivrig på å møtes så raskt når egentlig vi begge vet det ikke skjer?

Bør jeg sende en melding imorgen for å høre ut om status Q?

-Trådstarter-

Skrevet

Hei, jeg syns du bare skal spørre han om han ikke heller kan avtale å møte deg når han vet han har tid ? Han virker interessert.

Jeg syns det høres litt rart ut at han ikke klarer å i det minste sende en sms når han vet at han ikke rekker å møte deg.

Jeg syns du har god grunn til å bli skuffet.

Han er interessert, men er du interessert i å være med noen som ikke har tid til deg? (ikke nok tid til å gi en beskjed en gang?)

Hvis han trener så ofte/regelmessig og sansynligvis også STRUKTURERT syns jeg det virker litt rart at han ikke vet når han er ferdig.

AnonymBruker
Skrevet

Han har vært uten tlf, så han har ikke kunne få tak i meg. Men har latt seg høre fra idag.

Synes også det er rart han ikke vet sånn ca. når han er ferdig.

Også er er ikke dette første gangen han avtaler å møtes dagen etter, selv om han egentlig ikke har tid.

Greit at han er aktiv og har sitt eget liv. Hadde problemer med en eks som kun var rundt mneg hele døgnet (og vi bodde sammen i mange år). Det var en av hovedgrunnen til at det ble slutt.

Om det blir flere møter bør jeg vel si fra at han må avtale når han vet han kan møte meg. Heldigvis har jeg skjønt såpass at jeg ikke sitter inne og venter på at han skal si det passer med et møte.

-TS-

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen...

Møtte på daten "min" på byen på lørdag. Endte da opp med å bli med han hjem (og ja, det resulterte i sex) Ble over til neste kveld.

Nå er jeg litt usikker på om jeg har ødelagt for meg selv ved å bli med han hjem i beruset tilstand. Var ikke det første som slo meg å snakke om dagen derpå heller.

Har enda ikke hørt noe fra han. Vet han ikke er verdens raskeste og hyppigste på å sende sms, men er det grunn til bekymring? Evt. hvor lenge skal jeg vente før jeg spør hva han er ute etter? Synes det er litt "pushy" å gjøre det etter en dag.

AnonymBruker
Skrevet

IKKE spør hva han er ute etter i allefall, da ville jeg løpt så langt jeg kunne. Mot slutten av uken kan du jo kanskje sende en melding eller noe sånt?

AnonymBruker
Skrevet

Så du mener han utelukkende er ute etter sex?

-TS-

Skrevet

TS igjen...

Møtte på daten "min" på byen på lørdag. Endte da opp med å bli med han hjem (og ja, det resulterte i sex) Ble over til neste kveld.

Nå er jeg litt usikker på om jeg har ødelagt for meg selv ved å bli med han hjem i beruset tilstand. Var ikke det første som slo meg å snakke om dagen derpå heller.

Har enda ikke hørt noe fra han. Vet han ikke er verdens raskeste og hyppigste på å sende sms, men er det grunn til bekymring? Evt. hvor lenge skal jeg vente før jeg spør hva han er ute etter? Synes det er litt "pushy" å gjøre det etter en dag.

Møtte du ham tilfeldig på byen?

Han klager over at han har det så hektisk at han ikke rekker å møte deg, og så velger han å gå ut uten deg dagen etter dere hadde en slags avtale om å møtes?

Jeg kjenner jo ikke fyren, men dette høres ikke noe særlig ut. Er jeg interessert i en jente, lar jeg henne vite det. Synd å si det, men det høres ikke ut som om det så veldig alvorlig ment fra hans side.

AnonymBruker
Skrevet

Han var i 60 årsdag hos onkelen sin 45 min unna byen, og sa tidligere på kvelden at han kanskje skulle ut i byen. Han sendte så melding da han kom ut på byen.

Han virker tvetydig.

For ett par mnd. siden ble det slutt med en jeg datet i fem måneder. Han sendte konstant meldinger og var veldig ivrig. Plutselig en dag slapp han bomben om at han ikke hadde helt de rette følelsene.

Så ingenting forundrer meg lengre...

-TS-

Skrevet

Umulig å vite så tidlig hva han er ute etter.

Han syns du var fin nok for sex i allefall. :lol:

Fra spøk til alvor... Vent noen dager med å kontakte han, du.

Som du selv sier... Ingen grunn til å være "pushy".

Et raskt inntrykk kan få meg til å tro at han er interessert i et slags fylle-sex-forhold, men dette kan være mine fordommer.

AnonymBruker
Skrevet

Han var etter de to første datene ganske slapp på smsinga ett par dager, og da spurte jeg om han var interessert i noe videre. Da fikk jeg meldinger som at han likte meg veldig godt.

Han vet også at jeg synes det er utrolig feigt å avslutte noe uten å si noe når man har møttes flere ganger, da det skjedde meg med forrige fyr.

Han har sagt at han er interessert i et forhold (første daten), kan han da ha snudd om å vil ha et fylle-sex-forhold? Selv etter den siste daten (før vi hadde sex) sa at han skjønte hvorfor han hadde savnet meg mens han var bortreist på ferie, og at det var veldig koselig å møtes igjen?

Skrevet

Vel, når han sier slikt, så må man vel tro han sier det fordi han mener det? :)

Angående fylle-sex-forhold, så vet jeg i grunn ikke om han er ute etter det, og om han er ute etter et forhold med deg vet man heller ikke, men man skulle nå håpe det? Siden han treffer deg og vil ha sex med deg, men som så mange menn her på KG sier, så gjør menn alt for et ligg.

Vet ikke hva man skal tro, men har møtt menn som faktisk ikke tenker med det hodet på skuldrene sine i det hele tatt.

Gi det litt tid, ikke spør for mye om slikt med det første. Dere har jo ikke kommet så langt i datingen enda. La datingen være litt spennende for dere begge.

Skrevet

Det er fortsatt tidlig i datinga, det er det jo. Men samtidig er det teit når han er såå ivrig etter den siste daten. Også hører jeg nothing etter at vi hadde sex. Han klagde ikke akkurat på den heller...

Jeg har heller aldri ligget med flettede hender og kikket en f.friend eller en ONS i øynene og småpratet i flere timer neste morgen. Selv om enkelte menn gjør alt for å "få seg noe". Min erfaring er som regel at de som "ikke vil noe mer" er veldig klare på det enten før eller etter sexen. Man står ikke i gangen og råkliner før man sender deg hjem uten at man eventuelt har sagt at man ikke vil noe mer en kun sex. Er det rart man blir forvirret?

-TS-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...