Plutseliten Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Nå har jeg i flere uker følt meg som en ballong. Magen er så oppblåst. Har murrende smerter i magen av og til i løpet av dagen, og er svakt kvalm jevnt over. Har ikke lagt på meg ellers. Ser jo gravid ut. Blir jo litt småbekymret for at det er noe galt, så skriver her i håp om at noen kanskje vet hva det kan være. Har noen av dere hatt det slik? Takker på forhånd for svar.
Gjest wild bird Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Magekatarr, kanskje? Aner egentlig ikke, det var bare det første jeg tenkte på. En tur til legen er sikkert smart
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Er det umulig at du kan være gravid? Hvor i magen gjør det vondt? Livmoren? Å ha vondt i magen er veldig diffust, det er ofte vanskelig å finne årsaken. Men luft kan komme av dårlig kosthold og lite mosjon. Cyster på eggstokken gir også en oppblåsthet følelse i tillegg til smerter i nedre del av magen.
Plutseliten Skrevet 5. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2010 Takk for svar Tenkte også det kunne være magekatarr, men skal ikke det være veldig vondt da? Har bare vondt av og til, og det er ikke så intenst.. Det er jo ikke umulig at jeg er gravid heller, men går på p-piller, så det er vel heller liten sjanse for det. Får dra til legen til uka om tilstanden er den samme, tenker jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå