jenta19861986 Skrevet 5. august 2010 #1 Del Skrevet 5. august 2010 Hei På man undertegnet jeg en salgskontrakt på bilen min hos en bilforretning. Føler salgssummen er for lav og angrer, men forretningen går ikke med på å heve kjøpet. Sliter med depresjon og en del stress rundt flyttinga til Trondheim pga studier og mangel på penger. Føler kanskje ikke at jeg har fått tatt en veloverveid avgjørelse. Finnes det noen mulighet til å heve avtalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #2 Del Skrevet 5. august 2010 Om du har eit bra grunnlag for det, tror eg det kan gå. Men "fikk for lite penger for den" går neppe under eit bra grunnlag. Det burde du tenkt på FØR du signerte kontrakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 5. august 2010 #3 Del Skrevet 5. august 2010 Siden du allerede har signert kontrakten, så har du dessverre lite du skulle ha sagt. Du kan så klart prøve, men det vil nok dessverre være mye jobb uten resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå