Gå til innhold

Trener, men kroppen min er bare tynn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en slank jente. Kroppen min forandret seg veldig etter nr 3 kom til verden. Jeg har alltid hatt rumpe, men nå er den så og si borte. Den er ogås slapp. Jeg trener variert og prøver å trene hard styrke på den innimellom, men det blir ikke bedre. Noen som har gode tips til å få en stram rumpe og det fort? Jeg vet jo at en del av fettvevet er borte pga graviditeter, men håper at den kan bli bedre. Grusomt å føle rumpa ser ut som på 70 åringer. Resten er stramt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må det på liv og død gå fort? Muskler bygges ikke over natten. Den eneste veien å gå er å kombinere god styrketrening med godt kosthold (nok mat, og riktig mat). Snarveier må du nok bare glemme.

Sannsynligvis spiser du for lite og trener feil/for mye. Svært vanlig feil hos kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vet alt om dette. Er bare så utrolig oppgitt

. Har lagt om kostholdet nå og prøver å spise nok, men det er ikke alltid så enkelt. Jeg bør vel sette opp et pogram og kjøre styrke på bein minst 1-2 ganger per uke, men det er det å holde det og muskler forsvinner fort. Lurer på om andre har klart å få rumpe etter å ha mistet den? Man kan heller ikke velge selv hvor man har lyst å ha fett på kroppen. Jeg legger på meg kun rundt midjen og ikke andre steder på kroppen og man må jo ha litt underhudsfett for å bygge muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...