Gjest fortvilet Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg er en jente på 19 som akkurat har fått vite at jeg kanskje har Crohns sykdom i tarmene mine. For de som ikke vet hva det er kan dete titte på denne linken: http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/crohns-sykdom-2189.html Har slitt med mageplager i snart et år, og nå i det siste har det blitt fryktelig mye værre. Hadde et flott liv jeg elsket med masse venner,og jeg innser nå hvor mye jeg savner det. Hver dag opptar det tankene mine, og jeg tør ikke lenger gå på sosiale sammenkomster på grunn av at jeg plutselig blir dårlig. Har mistet en del venner på grunn av dette. Har heller ikke klart å forklare problemet til dem. Mat og måltider er og blir problemer, og jeg har mye vondt. Det å vite at jeg kanskje må leve med dette for alltid gjør meg fryktelig redd og fortvilet. Hvordan vil det gå? Kjæresten min er fantastisk og prøver å forstå, men jeg tenker bare på hvordan han vil reagere dersom jeg plutselig må operere og få utlagt tarm?? Det er jo ikke akkurat tiltrekkende. Noen som har levd med denne sykdommen en stund/kjenner noen som har gjort det som kan komme med noen oppløftende kommentarer - nå som jeg prøver å fordøye dette? Jeg er ganske langt nede akkurat nå, hjelp meg å tenke positivt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå