Bloodless Skrevet 4. august 2010 #1 Del Skrevet 4. august 2010 Har byttet adresse siden sist jeg handlet på Ellos, og sliter litt med å få forandret den i deres system. De ser ikke ut til å ha mailadresse, og ikke kan jeg finne noen postadresse heller. Noen som vet? At de skal gjøre det så irriterende komplisert! Vil bestille nååå, men kan ikke ringe de nærmeste dagene på grunn av virus på stemmebåndene. Da hadde de nok fått seg en god latter. Kommer bare små pip ut, og legen har gitt meg taleforbud. :gjeiper: Argh. (Vet ikke om dette er rette plassen å poste dette, så for all del flytt det om jeg dummer meg ut nå.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orchid1988 Skrevet 4. august 2010 #2 Del Skrevet 4. august 2010 Morsomt at jeg skulle finne ett innlegg her nå. Jeg har nettopp vært inne på ellos for å bestille klær til min mann. Jeg skulle ha skiftet etternavnet mitt, siden jeg nå har min ektemann sitt. Men fant ingen email adresse til dem hvor jeg bare kunne sende rett inn så dem kunne endre det. Så hiver meg på her for å se om det er noen som kan gi svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 4. august 2010 #3 Del Skrevet 4. august 2010 Jamen.... Hvis dere er kunde der, kan dere vel opprette en profil eller forandre på allerede opprettet profil?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 5. august 2010 #4 Del Skrevet 5. august 2010 Her er svar på de mest vanlige spørsmål: http://www.ellos.no/CustomerSupport/Faq.aspx?CategoryId=35863 Finner dere ikke svaret der, klikk på fanen "still et spørsmål" og be om hjelp til å endre opplysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 5. august 2010 #5 Del Skrevet 5. august 2010 Jamen.... Hvis dere er kunde der, kan dere vel opprette en profil eller forandre på allerede opprettet profil?? Det skulle en tro. Men det går ikke an å endre på adressen på profilen. Tror jeg sendte en mail om det, så fikset de det fort. Jeg har også klart å gjøre det første du sier, å opprette ny kundeprofil. Så nå får jeg dobbelt opp av alle kataloger og de 500 rabattkupongene de sender i året. Det minner meg på at jeg kanskje burde sende dem en mail til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orchid1988 Skrevet 5. august 2010 #6 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Det skulle en tro. Men det går ikke an å endre på adressen på profilen. Tror jeg sendte en mail om det, så fikset de det fort. Jeg har også klart å gjøre det første du sier, å opprette ny kundeprofil. Så nå får jeg dobbelt opp av alle kataloger og de 500 rabattkupongene de sender i året. Det minner meg på at jeg kanskje burde sende dem en mail til. Hvor fant du email adressen dems? Endret 5. august 2010 av orchid1988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 5. august 2010 #7 Del Skrevet 5. august 2010 Hvor fant du email adressen dems? Jeg gikk bare inn på sånn spør oss/send en henvendelse-skjema inne på kundeservice. Ordla meg kanskje litt feil, det ble ikke sendt en vanlig mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 5. august 2010 #8 Del Skrevet 5. august 2010 Som Anjelika sier, bruk skjemaet, så får dere svar på e-post tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå