Gå til innhold

Ellos


Bloodless

Anbefalte innlegg

Har byttet adresse siden sist jeg handlet på Ellos, og sliter litt med å få forandret den i deres system. De ser ikke ut til å ha mailadresse, og ikke kan jeg finne noen postadresse heller.

Noen som vet?

At de skal gjøre det så irriterende komplisert! Vil bestille nååå, men kan ikke ringe de nærmeste dagene på grunn av virus på stemmebåndene. Da hadde de nok fått seg en god latter. Kommer bare små pip ut, og legen har gitt meg taleforbud. :gjeiper:

Argh.

(Vet ikke om dette er rette plassen å poste dette, så for all del flytt det om jeg dummer meg ut nå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt at jeg skulle finne ett innlegg her nå.

Jeg har nettopp vært inne på ellos for å bestille klær

til min mann.

Jeg skulle ha skiftet etternavnet mitt, siden jeg nå

har min ektemann sitt. Men fant ingen email

adresse til dem hvor jeg bare kunne sende rett inn så dem kunne

endre det.

Så hiver meg på her for å se om det er noen som kan gi svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen.... Hvis dere er kunde der, kan dere vel opprette en profil eller forandre på allerede opprettet profil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Jamen.... Hvis dere er kunde der, kan dere vel opprette en profil eller forandre på allerede opprettet profil??

Det skulle en tro. Men det går ikke an å endre på adressen på profilen. Tror jeg sendte en mail om det, så fikset de det fort.

Jeg har også klart å gjøre det første du sier, å opprette ny kundeprofil. Så nå får jeg dobbelt opp av alle kataloger og de 500 rabattkupongene de sender i året.

Det minner meg på at jeg kanskje burde sende dem en mail til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle en tro. Men det går ikke an å endre på adressen på profilen. Tror jeg sendte en mail om det, så fikset de det fort.

Jeg har også klart å gjøre det første du sier, å opprette ny kundeprofil. Så nå får jeg dobbelt opp av alle kataloger og de 500 rabattkupongene de sender i året.

Det minner meg på at jeg kanskje burde sende dem en mail til.

Hvor fant du email adressen dems?

Endret av orchid1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anjelika

Hvor fant du email adressen dems?

Jeg gikk bare inn på sånn spør oss/send en henvendelse-skjema inne på kundeservice.

Ordla meg kanskje litt feil, det ble ikke sendt en vanlig mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...