Leilah Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Hei! Tipper det er maaaange emner og svar om dette tema, allerede prøvd å lete meg frem mot det meste her inne, men gitt opp. Er ny i tillegg så er litt usikker på åssen det er funker. Mitt spm er om noen har noen gode råd når alt er prøvd av apotekets varer og ting for å unngå kløe i underlivet. Mitt problem har nå ført til at jeg har klødd så mye at jeg har kødd meg til blods noen som fører til at det svir som f*** når jeg tisser, men innimellom klarer jeg bare ikke la være å klø. Jeg har snakket med legen, som hele tiden tar det her med knusende ro så¨nei har ikke vært på underlivsundersøkelse. Akkurat ferdig med canesten kur i 6 dager. Før det tok jeg melkesyretabletter for å stabilisere i 6 dager. Før det prøvde jeg bare canesten krem Diverse såper og bare vann er prøvd. All intimbarbering er det slutt på. Sex er det slutt på (har en meget fornøyd samboer for tiden) Jeg er helt desperat etter å få noen råd, så anyone??? Evt noen som kan linke meg opp til tidligere tråder som kan å bruke søkemonitoren litt bedre enn meg..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Bytt fastlege! Få en lege som tar problemet ditt såpass seriøst at h*n i det minste utfører en underlivsundersøkelse! Blir så irritert når underlivsplager ikke blir tatt alvorlig av lege før det er gått alt for langt! Nå har du jo også prøvd såpass mye, som ikke har hjulpet deg! Er sikkert flere her som kan komme med råd og tips om hva det kan være, men jeg ville allikevel fått en skikkelig lege til å undersøke meg, og det med en gang! God bedring, håper det løser seg, slikt er vondt å gå med på mange måter!
Leilah Skrevet 4. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2010 Takk for det! Ja, han kom med at nei, det var så mye å gjøre nå etter ferien.. fint å bli tatt seriøst. Så bare bli ferdig med mensen nå, hvis plagene da ikke er over og han fortsatt er vrang så er det bare å bytte ja. .. Man får litt noia, alle ting går gjennom hodet på en på hva det kan være. man blir så hypokonder av å bo i dette landet.. hehe
Anjah Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Hmm... Jeg aner ikke hva årsaken kan være. Men lukter utfloden din ekkelt i tillegg? Eller anderledes? Husker jeg hadde intens kløe med fiskelukt en gang i tiden, og jeg fikk en reseptbelagt medisin som fikset problemet mitt i allefall. Følg rådet over om å bytte fastlege! I det minste ring ned til legekontoret å be om å få en GU så fort som mulig. Hvem som er doktoren spiller vel ingen rolle, så lenge testen blir tatt!
Leilah Skrevet 4. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2010 Nei, har kun blank utflod som ikke lukter. Ikke noe stram lukt eller cottage chees konsistens som så mange snakker om. Leste om noen som vasker/har på cultura, at det skal funke. Så nå har jeg vært å kjøpt det, må ha litt humor oppi alt dette, men føles rart å stå med bomull og cultura kartong på badet.. hehe
Leilah Skrevet 4. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2010 Nei, har kun blank utflod som ikke lukter. Ikke noe stram lukt eller cottage chees konsistens som så mange snakker om. Leste om noen som vasker/har på cultura, at det skal funke. Så nå har jeg vært å kjøpt det, må ha litt humor oppi alt dette, men føles rart å stå med bomull og cultura kartong på badet.. hehe
Ethereal Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Er det inni skjeden, eller området rundt? Eller klør det over alt? Hvis det er en av de to sistnevnte vil jeg anbefalle deg å prøve "Feeling Calm - Intim Creme" fra RFSU. Det er en liten, lilla tube som koster rundt femtilappen på apoteket. Jeg sleit skikkelig med kløe og svie, men dette produktet reddet meg litt. Det kan være mange faktorer som spiller inn, som tørr hud/eksem der nede, soppinfeksjon, ubalanse osv. Men det skader ikke å prøve det produktet.
Leilah Skrevet 4. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2010 Er det inni skjeden, eller området rundt? Eller klør det over alt? Hvis det er en av de to sistnevnte vil jeg anbefalle deg å prøve "Feeling Calm - Intim Creme" fra RFSU. Det er en liten, lilla tube som koster rundt femtilappen på apoteket. Jeg sleit skikkelig med kløe og svie, men dette produktet reddet meg litt. Det kan være mange faktorer som spiller inn, som tørr hud/eksem der nede, soppinfeksjon, ubalanse osv. Men det skader ikke å prøve det produktet. Ahh, en litt sånn "balsam" type krem for underlivet? jøss, aldri hørt om den, den skal jeg så absolutt prøve! Men vet du om dette er noe man kan bruke når man blir kvitt kløen også??
Gjest Bianca26 Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Hei! Tipper det er maaaange emner og svar om dette tema, allerede prøvd å lete meg frem mot det meste her inne, men gitt opp. Er ny i tillegg så er litt usikker på åssen det er funker. Mitt spm er om noen har noen gode råd når alt er prøvd av apotekets varer og ting for å unngå kløe i underlivet. Mitt problem har nå ført til at jeg har klødd så mye at jeg har kødd meg til blods noen som fører til at det svir som f*** når jeg tisser, men innimellom klarer jeg bare ikke la være å klø. Jeg har snakket med legen, som hele tiden tar det her med knusende ro så¨nei har ikke vært på underlivsundersøkelse. Akkurat ferdig med canesten kur i 6 dager. Før det tok jeg melkesyretabletter for å stabilisere i 6 dager. Før det prøvde jeg bare canesten krem Diverse såper og bare vann er prøvd. All intimbarbering er det slutt på. Sex er det slutt på (har en meget fornøyd samboer for tiden) Jeg er helt desperat etter å få noen råd, så anyone??? Evt noen som kan linke meg opp til tidligere tråder som kan å bruke søkemonitoren litt bedre enn meg.. underlivskløe kan være et symptom på klamydia..
Gjest gjest Skrevet 4. august 2010 #10 Skrevet 4. august 2010 Hei! Tipper det er maaaange emner og svar om dette tema, allerede prøvd å lete meg frem mot det meste her inne, men gitt opp. Er ny i tillegg så er litt usikker på åssen det er funker. Mitt spm er om noen har noen gode råd når alt er prøvd av apotekets varer og ting for å unngå kløe i underlivet. Mitt problem har nå ført til at jeg har klødd så mye at jeg har kødd meg til blods noen som fører til at det svir som f*** når jeg tisser, men innimellom klarer jeg bare ikke la være å klø. Jeg har snakket med legen, som hele tiden tar det her med knusende ro så¨nei har ikke vært på underlivsundersøkelse. Akkurat ferdig med canesten kur i 6 dager. Før det tok jeg melkesyretabletter for å stabilisere i 6 dager. Før det prøvde jeg bare canesten krem Diverse såper og bare vann er prøvd. All intimbarbering er det slutt på. Sex er det slutt på (har en meget fornøyd samboer for tiden) Jeg er helt desperat etter å få noen råd, så anyone??? Evt noen som kan linke meg opp til tidligere tråder som kan å bruke søkemonitoren litt bedre enn meg..
Gjest gjest Skrevet 4. august 2010 #11 Skrevet 4. august 2010 Har hatt det slik jeg også! Prøvde alt! Fant ut etter svært lang tid at jeg er svært allergisk mot canesten. SÅ for hver gang jeg tok en kur med den, forverret det seg veldig. Nå bruker jeg Pevaryl mot soppinfeksjoner. Har gitt opp å finne noe som holder soppen helt vekke. Så er storforbruker av Pevaryl...+ at det hjelper meg litt å holde meg vekk fra sukker.. Lykket til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå