Gjest brutal_mann Skrevet 5. august 2010 #21 Skrevet 5. august 2010 Hehe. Damn, det stemmer ja. Det barmhjertige (sex)samaritan-mottoet mitt "alle skal få" funker ikke så godt lengre. Ingen andre som melder seg til å friske opp BMs minne? Jaja kompis, sex er som å sykle. Du blir sår i skrittet. Og jeg som hater syklister...
kristian82 Skrevet 5. august 2010 #22 Skrevet 5. august 2010 Ja så klart, jeg bare er interessert i å få et inntrykk av om det faktisk er sånn blant "folk flest", selv de man ikke ser på som typiske rundbrennere. Det er det jeg på en måte syns hadde vært trist da. :D Så derfor er det jo litt kjekt å høre at folk her mener det er forskjell på folk, også gutter. tross alt Ja,bestandig greit å se at det ikke er alle som er slik en "frykter" ja.
Daniel84 Skrevet 5. august 2010 #23 Skrevet 5. august 2010 Hmm, jeg hadde en periode der jeg ofte hadde ONS( da jeg var mellom 16-21 ca) , men det var vel fordi jeg ikke var interessert i noen kjæreste og hadde behov for sex fordi. da var dette en ganske grei løsning men kan vel si at jeg har "vokst ifra" det nå da, vil heller holde meg til en person men hey, det finnes mange jenter som er sånn også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå