Gå til innhold

Fortsatt tante rød

Fremhevede innlegg

Gjest Atanih2
Skrevet

Jeg har gått på p-piller i en veldig lang stund nå, rundt 2 år sammenhengende og også en stund før det igjen. Merket jeg bruker er Mercilon.

De siste 2-3 gangene jeg har hatt mensen, har det tatt "lang" tid før den kommer, kanskje etter 4 sukkerpiller, og så har den vart til 1-3 dager etter jeg har slutta med sukkerpillene og gått over til de vanlige pillene som jeg tar resten av måneden. Jeg bare synes at det er litt merkelig at det plutselig er slik nå, og ikke har vært det før.

Er det bare helt normalt, eller kan det ha en annen årsak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på p-piller i en veldig lang stund nå, rundt 2 år sammenhengende og også en stund før det igjen. Merket jeg bruker er Mercilon.

De siste 2-3 gangene jeg har hatt mensen, har det tatt "lang" tid før den kommer, kanskje etter 4 sukkerpiller, og så har den vart til 1-3 dager etter jeg har slutta med sukkerpillene og gått over til de vanlige pillene som jeg tar resten av måneden. Jeg bare synes at det er litt merkelig at det plutselig er slik nå, og ikke har vært det før.

Er det bare helt normalt, eller kan det ha en annen årsak?

Jeg har brukt marvelon 28 før og nå diane og har nøyaktig det samme som deg.Mensen kommer seint på placebo tablettene og kan vare i flere enn 3-4 dager etter oppstart på nytt brett.Har alltid vært slik for meg de siste 15årene

AnonymBruker
Skrevet

Hatt det slik selv, er nok helt vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...