Gjest Bella Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Det finnes kanskje mange tråder rundt dette, men jeg spør her likevel. Jeg har gått på cerazette i ca. 2 år, og hele tiden hatt mensen regelmessig hver 4 uke, selv om jeg vet at veldig mange mister den. Av div. grunner sluttet jeg på den i juni (hadde siste mens ca. 24 juni), og har enda ikke fått noen ny menstruasjon. Ikke det at jeg lengter etter den akkurat, men det er jo greit å vite hvordan man ligger an i syklus o.l. Tok en graviditetstest i dag som var negativ, så jeg tviler på at jeg er gravid. Så jeg lurer på om det er noen andre her som mistet mensen etter å ha sluttet på pillen, men som derimot hadde, som jeg, regelmessige menstruasjoner hver måned da man tok Cerazette? Jeg går hele tiden og har div. pms symptomer (har hatt det i over to uker nå), murring i magen og korsryggen og humørsvingninger, og holder på å bli sprø Greit nok at jeg ikke får mensen på en stund, det er jo forsåvidt bare fint, men å skulle hele tiden gå med pms-symptomer og "vente" på at det kanskje snart skal starte å blø, er ganske så slitsomt. Noen som har opplevd det samme?
FatallyYours Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 jøss, jeg blør dagen etter jeg kutter EN pille jeg... rart du ikke har fått mensen enda, men den kommer nok snart
Gjest bazibaz Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Jeg gikk på Cerazette og mistet mensen, og da jeg glemte en pille en gang fikk jeg mensen dagen etter. Da jeg sluttet (har opphold nå), lot den derimot vente på seg i nesten tre uker. I to av de ukene gikk jeg med PMS-symptomer. Til og med symptomer jeg aldri har hatt før. Men jeg tror nok jeg ville gått til legen en tur dersom den ikke viser seg snart. For du har jo ventet ekstremt lenge nå, syns jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå