Gå til innhold

Hva synes dere om denne skoen?


Lillefruen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du falt pladask for den, så kjøp den da! Eller ombestemmer du deg hvis noen sier at de ikke synes den er fin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildet så helen veldig dårlig ut, er ut som om sålen skal falle av. Så om du kjøper de, sjekk sålen godt!

Ellers likte jeg de godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de var helt ok, selv om jeg nok ikke hadde kommet til å kjøpe dem selv. Og så syns jeg nesten alltid kilehæl ser rart ut på bilder, men helt fint når de er på føttene, så jeg syns sånne sko er litt vanskelige å bedømme ut fra bilder.

Men jeg syns kilehæl er en veldig behagelig form for høy hæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke kilehæl, annet enn det er de greie - ikke særlig spesielle, men fine nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skoen hadde kansje vært ok i svart, men hælen og undersålen ser ut som plast og det ødelegger hele intrykket for meg.

Men alle kan ikke like alt. Kjøp skoen om du liker den! Kler man seg for å leke manekeng for andres glede? Er gøy å være "fin", men man skal kle seg etter sin PERSONLIGE smak mener jeg! Selv om jeg syns f.eks tights med leopardmønsker er blodharry, syns jeg det er litt kult at noen velger å gå i det fordi at de liker det selv om det ikke er det som er "seneste mote".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes sånne sko kan være veldig fine om man har en litt lang bukse som krever litt hæl. Likte dem best i sort, siden den brune hælen så litt plastikk ut, men det behøver den ikke gjøre i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...