GladeMarianne Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 I vårt bryllup har vi veldig lyst til å ha både små, 4 og 7 år, og voksne, 17 og 28 år, brudespiker. Mulige inntredner i kirken: - De eldste brudepikene kommer først, når de er halvveis kommer de små brudepiker. De voksne brudepikene står foran og venter med å sette seg til jeg kommer fram. Når de små er halvveis kommer jeg - De små brudepikene kommer inn først, når de er halvveis kommer de eldste. Når de er halvveis kommer jeg. - Andre muligheter? Hva synes dere generelt om både unge og voksne brudepiker? De små brudepikene er niesene til brudgom. De voksne er mine søsken.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Er en brukepike det jeg tror det er
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Personlig synes jeg at brudepiker er noe tull. Dersom det ikke er ens egne barn en ønsker å innvolverer. Voksne brudepiker er fremmed her i Norge. Jeg ville valgt enten barn eller voksne. Ikke sikkert at det betyr så mye for dine søsken å være brudepiker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå