AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Jeg har ganske plutselig fått et område på ryggen som kribler! Det er ganske ekkelt, og første gangen det skjedde måtte jeg sjekke i speilet for å se at det ikke var noe der. Det er begrenset til et område mellom skulderbladene og litt nedover, og kommer og går i løpet av dagen. Jeg er også blitt veldig tørr rundt det området sånn plutselig, men det har skjedd på andre deler av kroppen også. Uten at de områdene kribler.... Nevnte det for legen, men hun hadde ingen god forklaring på det. Noen som kanskje har opplevd lignende, og vet hva det er?
Gjest Nanette Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Jeg har kribling, eller vil kalle det nummenhet, som kommer så kraftig at jeg blir helt satt ut når det kommer. Det kommer og går. Det er på samme punkt hver gang og området har økt. Bak/ved høyre skulderblad. Jeg har også nå begynt å få det i venstre arm. Altså har det spredt seg. Jeg spurte legen, som sa at det kom av spinalbedøvelsen, men det er det ikke fordi denne nummenheten er mye lengre oppe enn området som ble bedøvd, og den kom først et par måneder etter fødsel. Jeg spurte fl en gang til og da svarte han bare at årsaken til det hadde han ingen svar på. Dyktig... Jeg skal til en annen lege nå. det kan være nevrologisk eller noe annet. Derfor er det greit å få det sjekket hos noen som har peiling.
Gjest nozzy Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har også denne kriblingen som dere beskriver! Har det på venste side av ryggen, oppe ved skulderbladene....trodde jeg var alene om dette. Har tatt det opp med legen og hun mente det kunne være noen nerver....ikke godt å vite, men ekkelt å ikke ha et svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå