AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Skal om ikke alt for lenge ha mitt første(!!) Starbucks-besøk, og lurte derfor på hva dere anbefaler meg å teste ut? Liker ikke vanlig svart kaffe..
kulu-kulu Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Er været varmt , så slår ikke en sjokolade frappuchino (?) feil Eller,jeg synes den er god uansett vær da... Liker heller ikke svart kaffe
AnastasiaR Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 alt annet en non fat versjonene! bestil gjerne noe du vanligvis bestiller inorge og smak starbuck sin versjon av den!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Liker ikke svart kaffe... Hva er du, 15?! Enten drikker du kaffe, ellers så gjør du det ikke. Og skal du først ha melkedrikker, så finn et sted som KAN kaffe, ikke Starbucks for pokker... Starbucks er til kaffe det samme som MacDonalds er til mat.
Mermaid Blues Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Jeg tror jeg ville smakt på "snu i døra og gå til en kaffebar som kan kaffe"-drikken
Mischa Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 Frappuchino - mocha eller caramel Det er jo egentlig mer som en dessert enn kaffe! Skinny frappuchinos (Light-versjonen bør du hoppe over! Den var ingen høydare) Ellers liker jeg godt vanlig Starbucks' egen Mocha (kaffemokka), en mye mildere kaffesmak enn hva du får i Norge. Liker også godt skinny vanilla latte og vanilla latte! Starbucks serverer kanskje ikke god svart kaffe, men kaffedrikkene er avhengighetsskapende!
Gjest navnelapp Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Liker ikke svart kaffe... Hva er du, 15?! Enten drikker du kaffe, ellers så gjør du det ikke. Og skal du først ha melkedrikker, så finn et sted som KAN kaffe, ikke Starbucks for pokker... Starbucks er til kaffe det samme som MacDonalds er til mat. Ehh... what? Starbucks har mange drikkar utan kaffe, eg drikk aldri kaffe, og finn alltid noko godt der.
Auri Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 Jeg tror jeg ville smakt på "snu i døra og gå til en kaffebar som kan kaffe"-drikken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå