Gå til innhold

Starbucks

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal om ikke alt for lenge ha mitt første(!!) Starbucks-besøk, og lurte derfor på hva dere anbefaler meg å teste ut? Liker ikke vanlig svart kaffe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er været varmt , så slår ikke en sjokolade frappuchino (?) feil :)

Eller,jeg synes den er god uansett vær da...

Liker heller ikke svart kaffe

Skrevet

alt annet en non fat versjonene!

bestil gjerne noe du vanligvis bestiller inorge og smak starbuck sin versjon av den!

Skrevet

Liker ikke svart kaffe... Hva er du, 15?! Enten drikker du kaffe, ellers så gjør du det ikke. Og skal du først ha melkedrikker, så finn et sted som KAN kaffe, ikke Starbucks for pokker... Starbucks er til kaffe det samme som MacDonalds er til mat.

Skrevet

Jeg tror jeg ville smakt på "snu i døra og gå til en kaffebar som kan kaffe"-drikken :sjenert:

Skrevet

Frappuchino - mocha eller caramel :sikle:

Det er jo egentlig mer som en dessert enn kaffe! Skinny frappuchinos (Light-versjonen bør du hoppe over! Den var ingen høydare)

Ellers liker jeg godt vanlig Starbucks' egen Mocha (kaffemokka), en mye mildere kaffesmak enn hva du får i Norge. Liker også godt skinny vanilla latte og vanilla latte!

Starbucks serverer kanskje ikke god svart kaffe, men kaffedrikkene er avhengighetsskapende! :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Liker ikke svart kaffe... Hva er du, 15?! Enten drikker du kaffe, ellers så gjør du det ikke. Og skal du først ha melkedrikker, så finn et sted som KAN kaffe, ikke Starbucks for pokker... Starbucks er til kaffe det samme som MacDonalds er til mat.

Ehh... what? Starbucks har mange drikkar utan kaffe, eg drikk aldri kaffe, og finn alltid noko godt der.

Skrevet

Jeg tror jeg ville smakt på "snu i døra og gå til en kaffebar som kan kaffe"-drikken :sjenert:

:enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...