LukaFrost Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Jeg handler på meny (tidliger Ultra) på Solsiden. I dag synes jeg virkelig at butikken har tapt seg. Det var endel halctomt i hyllene og i ferskvaredisken var det glissent. DEt var også lite betjening å se på gulvet. Er det bare fordi det er sommer eller er butikken virkelig på veg nedenom og hjem? Jeg har jo lest tidligere artikler om at folk heller vil ha billig mat enn kvalitetsmat.
FatallyYours Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 vi får håpe det er bare pga sommeren... gikk ikke den på Lade konkurs nettopp? Håper
Gjest SmallTalk Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Du kan nok anta at det er pga at det har vært sommer... Det er ikke alltid at de som skal assistere for de som normalt sett tar bestillingene klarer å estimere hvor mye de skal ta inn av forskjellige varer og det er dessverre en del varer som er ganske håpløst å få inn i ferien. Sommervikarer i både butikk og hos leverandører har nok en del av skylda.
FantasDick Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Det kan nok hende det bare er pga sommer(ferie), men det er vel sjeldent noe med fokus på kvalitet (og derfor høyere pris) overlever i Trondheim - kjipe trøndere. (Er delvis trønder selv, slapp av).
LukaFrost Skrevet 3. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2010 Jeg vet ikke om Ultra Lade gikk konkurs, men det gikk vel ikke så bra med den butikken. Den heter Meny nå den også.
FatallyYours Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 det var så synd...de hadde alltid ferske kamskjell, ferske blåskjell og masse nammis i fiskedisken der! og en steike kjekk kokk i kjøttdisken!
Gjest Emera Skrevet 3. august 2010 #7 Skrevet 3. august 2010 Det kan nok hende det bare er pga sommer(ferie), men det er vel sjeldent noe med fokus på kvalitet (og derfor høyere pris) overlever i Trondheim - kjipe trøndere. (Er delvis trønder selv, slapp av). Slapper av, er enig og e hoinner prossænt trånnhjæmspi!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå