Gå til innhold

Rom og cola. En harry drink.

Frk Snasen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bianca26

Ja, spør etter den neste gang du er i bar. Den er drittgod... Og kul farge. Svart.

hva smaker den. lakris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drakk rom og Cola mye som ung og vill. I voksen alder har jeg prøvd men syns ikke det er så imponerende. Holder meg til gammeldags vin eller øl. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes definitivt at vodka-Battery (eller Red Bull) er langt verre enn rom og cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes definitivt at vodka-Battery (eller Red Bull) er langt verre enn rom og cola.

Joda, i grunn enig.

Grunnen til at jeg tenkte over rom/cola er fordi jeg forleden så to tupper (de så ganske fine ut, og var relativt søte) kave seg mot bardisken, da de så brauter ut: "to rom og cola."

Også satt de der med den ene rom/colaen etter den andre, og med et ble de så totalt harry. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl er harry. :)

Helt enig, det er så lite oppfintsomt, og gjerrig.

Tenker de som drikker øl enten elsker øl, eller ikke har mer penger. For drinker er overpriset i Norge.

Livsfarlig å bestille drinker på steder det går nesten bare øl, for det er nok ikke helt hva bartenderne blir drillet i på jobbintervju.

Liker oxo vin, men man kan ende opp med en korket 3 dager gammel åpnet vin. Jeg ber de åpne en ny flaske foran meg, om den første sippen er dårlig. Det er helt i orden, ingen vil servere dårlig vin, tam og varm øl blir jo det samme sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Nanette prøvde å lure noen her, for å bestille det i en bar tror jeg går dårlig. Det er nemlig ikke en drink, men et tobakksprodukt. Oliver Twist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater rom og cola, det smaker møkk. Men altså, harry?

Hvis et menneske synes det smaker godt så skal man la være å bestille det da i tilfelle noen har bestemt seg for at det er "harry"? OOkei... Det som er harry i mine øyne er å prøve så påfallende hardt å være trendy at man tilogmed er opptatt av hvilke drinker som er "riktige" å bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SmallTalk

Oliver Twist Tropical hva er det, hva smaker det?

Oliver Twist Tropical er skråtobakk tilsatt eksotisk smak. Tror neppe det smaker særlig godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, det er så lite oppfintsomt, og gjerrig.

Tenker de som drikker øl enten elsker øl, eller ikke har mer penger. For drinker er overpriset i Norge.

Livsfarlig å bestille drinker på steder det går nesten bare øl, for det er nok ikke helt hva bartenderne blir drillet i på jobbintervju.

Liker oxo vin, men man kan ende opp med en korket 3 dager gammel åpnet vin. Jeg ber de åpne en ny flaske foran meg, om den første sippen er dårlig. Det er helt i orden, ingen vil servere dårlig vin, tam og varm øl blir jo det samme sak...

Jeg er faktisk glad i øl, synes det er spennede å prøve forskjellige ølsorter når jeg er på reise og fråtser nok like mye i det gode ølutvalget på Systembolaget som andre gjør i vin. Jeg kan absolutt kose meg med god vin til mat, eller kald hvitvin eller rosévin en sommerdag, men jeg tar like gjerne en halvliter med pils. Jeg drikker ikke så ofte drinker, men når jeg en sjelden gang drikker det blir det stort sett gin/tonic eller Mojito på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Den drikken var vel egentlig mer vanlig før i tiden

Jepp. Farfar drakk ihvertfall mye rom og cola når han var matros en gang i tiden rett etter krigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...