Gjest Mahareth Skrevet 4. august 2010 #41 Del Skrevet 4. august 2010 Røyking er harry. Snus er harry og. Og Oliver Twist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. august 2010 #42 Del Skrevet 4. august 2010 Og Oliver Twist! er det en drink? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 4. august 2010 #43 Del Skrevet 4. august 2010 er det en drink? Ja, spør etter den neste gang du er i bar. Den er drittgod... Og kul farge. Svart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 4. august 2010 #44 Del Skrevet 4. august 2010 Ja, spør etter den neste gang du er i bar. Den er drittgod... Og kul farge. Svart. hva smaker den. lakris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 4. august 2010 #45 Del Skrevet 4. august 2010 Oliver Twist Tropical er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 4. august 2010 #46 Del Skrevet 4. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 4. august 2010 #47 Del Skrevet 4. august 2010 Drakk rom og Cola mye som ung og vill. I voksen alder har jeg prøvd men syns ikke det er så imponerende. Holder meg til gammeldags vin eller øl. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 4. august 2010 #48 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg synes definitivt at vodka-Battery (eller Red Bull) er langt verre enn rom og cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 5. august 2010 Forfatter #49 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg synes definitivt at vodka-Battery (eller Red Bull) er langt verre enn rom og cola. Joda, i grunn enig. Grunnen til at jeg tenkte over rom/cola er fordi jeg forleden så to tupper (de så ganske fine ut, og var relativt søte) kave seg mot bardisken, da de så brauter ut: "to rom og cola." Også satt de der med den ene rom/colaen etter den andre, og med et ble de så totalt harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 5. august 2010 #50 Del Skrevet 5. august 2010 Wow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 5. august 2010 #51 Del Skrevet 5. august 2010 Nå fikk jeg også lyst på rom og cola. Tror jeg må ta en tur på polet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. august 2010 #52 Del Skrevet 5. august 2010 Øl er harry. Helt enig, det er så lite oppfintsomt, og gjerrig. Tenker de som drikker øl enten elsker øl, eller ikke har mer penger. For drinker er overpriset i Norge. Livsfarlig å bestille drinker på steder det går nesten bare øl, for det er nok ikke helt hva bartenderne blir drillet i på jobbintervju. Liker oxo vin, men man kan ende opp med en korket 3 dager gammel åpnet vin. Jeg ber de åpne en ny flaske foran meg, om den første sippen er dårlig. Det er helt i orden, ingen vil servere dårlig vin, tam og varm øl blir jo det samme sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. august 2010 #53 Del Skrevet 5. august 2010 Oliver Twist Tropical er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. august 2010 #54 Del Skrevet 5. august 2010 Oliver Twist Tropical hva er det, hva smaker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. august 2010 #55 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg tror Nanette prøvde å lure noen her, for å bestille det i en bar tror jeg går dårlig. Det er nemlig ikke en drink, men et tobakksprodukt. Oliver Twist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryell Skrevet 5. august 2010 #56 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg hater rom og cola, det smaker møkk. Men altså, harry? Hvis et menneske synes det smaker godt så skal man la være å bestille det da i tilfelle noen har bestemt seg for at det er "harry"? OOkei... Det som er harry i mine øyne er å prøve så påfallende hardt å være trendy at man tilogmed er opptatt av hvilke drinker som er "riktige" å bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 5. august 2010 #57 Del Skrevet 5. august 2010 Oliver Twist Tropical hva er det, hva smaker det? Oliver Twist Tropical er skråtobakk tilsatt eksotisk smak. Tror neppe det smaker særlig godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 5. august 2010 #58 Del Skrevet 5. august 2010 Helt enig, det er så lite oppfintsomt, og gjerrig. Tenker de som drikker øl enten elsker øl, eller ikke har mer penger. For drinker er overpriset i Norge. Livsfarlig å bestille drinker på steder det går nesten bare øl, for det er nok ikke helt hva bartenderne blir drillet i på jobbintervju. Liker oxo vin, men man kan ende opp med en korket 3 dager gammel åpnet vin. Jeg ber de åpne en ny flaske foran meg, om den første sippen er dårlig. Det er helt i orden, ingen vil servere dårlig vin, tam og varm øl blir jo det samme sak... Jeg er faktisk glad i øl, synes det er spennede å prøve forskjellige ølsorter når jeg er på reise og fråtser nok like mye i det gode ølutvalget på Systembolaget som andre gjør i vin. Jeg kan absolutt kose meg med god vin til mat, eller kald hvitvin eller rosévin en sommerdag, men jeg tar like gjerne en halvliter med pils. Jeg drikker ikke så ofte drinker, men når jeg en sjelden gang drikker det blir det stort sett gin/tonic eller Mojito på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 6. august 2010 #59 Del Skrevet 6. august 2010 Den drikken var vel egentlig mer vanlig før i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 6. august 2010 #60 Del Skrevet 6. august 2010 Den drikken var vel egentlig mer vanlig før i tiden Jepp. Farfar drakk ihvertfall mye rom og cola når han var matros en gang i tiden rett etter krigen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå