Hinata Skrevet 3. august 2010 #1 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg er på leting etter en bra kjøreskole i Trondheim, pris er ikke så veldig viktig. Jeg har slitt litt med angst, og det er derfor viktig for meg å få en kjørelærer som er en god pedagog og som tar ting i mitt tempo. Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. august 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 8. august 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #3 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har ikke så god kjennskap til kjøreskolene i Trondheim, men hvis du har mulighet for å dra til Stjørdal så kan jeg anbefale Høy Puls der. (Be i såfall om å få kjøre med Svein) En annen ting med Stjørdal er at du kan ta kjøretimer på trafikklærerskolen der. Det tar tid, og det vil være en øvingslærer og/eller flere øvingselever i bilen, men er til gjengjeld gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #4 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg kjørte opp ved Gjevik trafikkskole, og det gjorde venninnen min også, som slet veldig med å være komfortabel i bilen og hadde prøvd en annen kjøreskole først. Vi brukte Per begge to, han er veldig rolig og avslappet, samtidig som han er dyktig på tilbakemeldinger (jeg var verdens dårligste sjåfør). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. august 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 8. august 2010 Det er nok ikke så aktuelt med Stjørdal, Gjevik har jeg hørt at er bra Takk for svar, vil gjerne ha flere anbefalinger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #6 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg kjørte også opp ved Gjevik, og kan anbefale de. Han jeg hadde som kjørelærer er nå pensjonert (dessverre), men jeg fikk et godt inntrykk av de andre kjørelærerne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå