Gjest anonym Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Duppet kølla i en jente i muligens et halvt minutt uten kondom. Har tidligere fått klamydia av samme jente, selvom den gangen hadde vi sex mye lenger. Jenta er svært lite pratevillig om sine mulige kjønnsykdommer nå, sannsynligvis vet hun det ikke, jeg orker ikke kontakte henne om det! Problemet mitt er jo at hun kan ha hva som helst av sykdommer. Skal jeg teste meg i det hele tatt? Klamydia kan jo påvises uten symptomer, og det kan faktisk også påvises uten at det vises på tester( en ny type klamydia) Jeg kan jo heller ikke drive å teste meg for alle mulige kjønnssykdommer. Er det kun klamydia som kan påvises uten symptomer? Er fristende å bare ta en sjanse på at jeg ikke har noe, men det er jo en liten prosentsjanse for at jeg faktisk kan bli steril da ? her trenger jeg seriøse råd...
Hinata Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 (endret) De aller fleste kjønnssykdommer gir symptomer, så de aller fleste vet at de har dem. Det er vel vanlig å teste for klamydia og kanskje HIV. Hør med legen din og hva han/hun anbefaler Edit: Det er vel greit å teste seg mellom hver partner også, du vil vel ikke være ansvarlig for at en ny partner blir smittet? Endret 3. august 2010 av Hinata
Gjest anonym Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Edit: Det er vel greit å teste seg mellom hver partner også, du vil vel ikke være ansvarlig for at en ny partner blir smittet? nå skrev hun til meg at hun hadde vært flink med å ha sex med kondom, så da driter jeg i hele legebesøket :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå