Mercury Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 (Håper jeg skriver dette i riktig emne) Er det noen som har erfaring med dette og kan huske om det er noen "avsløringer" på eska når de får pakke fra Kondomeriet? Grunnen til at jeg spør er fordi at pakken kommer til mamma og pappa, da vi ikke har fått til å flytte inn i det nye huset vårt enda. Jeg har lest at Kondomeriet ikke bruker sjenerende logoer og anonyme esker, men dette kan allikevel bety at det står at avsenderen er Kondomeriet? Takk for svar ønskes fra den hysteriske jenta
redchilli Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 nei, står ingenting på pakka som sier at den er fra kondomeriet. Så ingen fare
Mercury Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 Ok, da er det vel bare å bestille!
Gjest Bloodless Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 (endret) Oops. Dobbelpost. Endret 3. august 2010 av Bloodless
Gjest Bloodless Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 De bruker å sette avsender som "H. Hansen" eller noe i den duren. Foreldrene dine får ikke vite hvem som sendte den, men de på posten vet.
Rødtoppen86 Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Ja, husker jeg hentet en pakke på posten selv om den passet i postkassa og jeg hadde betalt. Da mener jeg å huske at det stod så fint på henteseddelen at pakken var fra kondomeriet eller noe sånt. Husker i alle fall at jeg la merke til at de på posten visste hvor pakken kommer fra.
Mercury Skrevet 3. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2010 Hmm. Kjenner de som jobber på posten privat i og med at jeg bor på et lite tettsted. Kanskje jeg kan sende en melding til kondomeriet og spørre de om at de kan være HELT anonym? Ellers så har vel posten taushetsplikt?
Gjest Pat Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Hmm. Kjenner de som jobber på posten privat i og med at jeg bor på et lite tettsted. Kanskje jeg kan sende en melding til kondomeriet og spørre de om at de kan være HELT anonym? Ellers så har vel posten taushetsplikt? Bare slapp helt av og bestill godsakene du. Posten driter i hva du får i pakkene dine. Og postansatte har taushetsplikt ja. Jeg er postbud selv og jobber i avdelingen som har det området jeg bor i, og jeg bestiller stadig noen godsaker. Det er helt normalt å få slikt tilsendt, ingen bryr seg om det. Kos deg!
Mercury Skrevet 3. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2010 Du har vel rett Ingen som bryr seg om hva jeg skal få derifra, og siden de har taushetsplikt skal det vel ikke være noen fare om at det blir rykter...
Gjest brutal_mann Skrevet 3. august 2010 #10 Skrevet 3. august 2010 Det som er stilig er når foreldrene til TS kjenner igjen pakken fra Kondomeriet fordi de har bestilt en del der selv
Mercury Skrevet 3. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2010 Var vel mer med tanke på om Kondomeriet hadde avslørende logoer eller navn på esken, da men Kan vel ikke nekte for at mine foreldre også har et sexliv; tror mer det er de som ikke ønsker at jeg skal ha det
Gjest Mona_Kondomeriet Skrevet 4. august 2010 #12 Skrevet 4. august 2010 Hei. Tenkte jeg skulle hive meg med i diskusjonen for å få litt klarhet i et par ting:) Kondomeriet sender ut anonyme pakker, det vil si at det ikke står Kondomeriet på pakkene eller at de er merket med vår logo. Hentelappene fra Posten vil heller ikke vise at det er en pakke fra Kondomeriet. Du kan også legge inn ditt mobil-nummer slik at du mottar "hentelappen" direkte på din telefon. Det eneste vi ikke kan styre er Posten sin oversikt når du henter pakken. Hos Posten får de opp i sitt register hvem som har sendt pakken ettersom at vi er tilknyttet Brønnøysund registeret. Men jeg vil anta at de er lært opp til å ikke snakke om sine kunder og hva de mottar/sender. Jeg kan berolige deg med at vi sender ut flere tusen pakker i måneden, så det er nok ikke første gang posten leverer ut en slik pakke. Når det gjelder familie og venner, så er det mulig å motta pakken uten at de vet hva det er. Håper dette var til hjelp. Mvh, Mona, Kondomeriet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå