Smørblomsten Skrevet 3. august 2010 #1 Skrevet 3. august 2010 Får gjester som ikke spiser hva som helst. Ikke negativt ment, men jeg får dermed en utfordring... De liker best mat ala: biff, taco, grillet kylling, pizza, noe med kjøttdeig, pølser og det må ikke være "skumle" ingredienser som f.eks fancy internasjonale ingredienser osv... Høres sikkert ut som jeg burde har mer enn nok å velge mellom, men problemet er at jeg har gått tom for ideer siden de ovennevnte er oppbrukt på de samme gjestene Så: her kommer dere inn! Kom med ideer til hva man kan lage som er litt mer spennende enn å bare servere en lasagne! Skal kunne spises av både voksne og barn TUSEN TAKK!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #2 Skrevet 3. august 2010 Sodd! Kjøttsuppe! Liker fancy mat men man kan godt servere tradisjonell mat oftere..
Aurela Skrevet 3. august 2010 #3 Skrevet 3. august 2010 Ordentlige burgere? Hjemmelaget gode brugere, gode brød, settes sammen selv med tilbehør som står fremme og god pommes frites.. Toro gryteretter/tandoori eller lignende.. Slikt er ganske mildt på smaken, og ikke så skummelt..
tineline Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Hva med en typisk norsk kotelettform? Det er vel ingen som ikke liker dét? Har ikke oppskriften i hodet, men dersom du har en standardkokebok står den ofte der.
FatallyYours Skrevet 3. august 2010 #5 Skrevet 3. august 2010 hvis det er det de liker, ville jeg lagd det. altså biff, taco, grillet kylling, pizza, noe med kjøttdeig, pølser osv.
Smørblomsten Skrevet 4. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2010 Flere ideer!? Hjemmelaga burgere er nok det som hadde falt best i smak...men vi åt faktisk burgere sist vi var hos dem! Takk for mange gode forslag, men har ikke helt kommet i mål enda! Vanskelig
Anjah Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 En eller annen form for pai eller terte? Alltid godt Denne siden er jo super når det kommer til gode idéer!
Gjest Mahareth Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Jeg ville benyttet anledningen til å grille Det er så mange muligheter, og du kan jo sette frem litt forskjellig, så kan alle velge litt selv.
Zzyzx Skrevet 4. august 2010 #10 Skrevet 4. august 2010 Eller lasagne med salat og godt brød. Jeg har fremdeles til gode å finne noen som ikke liker lasagne.
ejoty Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 Gryterett. Pastarett med kylling/bacon/kjøttboller eller andre ting de kan tenkes å like. Kyllingfilet, f.eks. med surret bacon rundt. Stek. Entrecote.
rosaprosa Skrevet 5. august 2010 #12 Skrevet 5. august 2010 Hva med raklett eller fondue? Er masse fint man kan spise rett fra grillen! Forskjellig kjøtt, sopp, charlottløk, squash osv. Så kan du ha ris, mais, saus ved siden av.. Nå som det er sommer er det jo kanskje aktuelt med grilling og? Masse god grillmat; Grillspyd, grillskiver, ventepølse, hamburgere, renskåret kjøtt og fileter med bacon rundt, laksefileter....
Smørblomsten Skrevet 5. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 5. august 2010 Tusen takk alle sammen! Masse å vurdere!
Tulling Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 (endret) løvbiff og bernaise saus med pommes frittes.... Er vel i samme klassen Kansje med en litt mer "fancy" salat for de som tørr ved siden av. Endret 6. august 2010 av Tulling
I.am.me Skrevet 8. august 2010 #15 Skrevet 8. august 2010 Biff Wellington til de voksne. Med råstekte urtepoteter og en god salat. Og hva med kyllingspyd til barna i forskjellige farger? Med pasta til.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #16 Skrevet 8. august 2010 Mitt beste tips er å la gjestene registrere seg
Gjest SmallTalk Skrevet 9. august 2010 #17 Skrevet 9. august 2010 Sikkert for sent svar, men jeg prøver: Kjøttkaker i brun saus med poteter og valgfrie grønnsaker. Noe sier meg at dette er mat de ikke spiser altfor ofte...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå