Gå til innhold

Farge på kjole

Hvilken farge på kjole?  

1 stemme

1. 1. Hvilken farge på kjole?

• Hvit
      6
    • Ivory
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha hvit kjole når man er blond og relativt lys i huden (planlegger noen få soltimer før bryllupet) Har blå øyne... Bør jeg gå for Ivory eller hvitt? Blir Ivory veldig beige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha kjole i farge daimond white og jeg er lys i håret og lys i huden.blå øyne..Skal ta soltimer før den store dagen..Så jeg ser ikke på det som noe problem..

Men vet att en helt hvit kjole faller litt over i blått!!

Ivory er mere gul farge!...Ikke beige!!

Skrevet

Har kjøpt en kjole i diamanthvit, noe som er stikk i strid med min hårfarge som er rød. Egentlig er jeg ganske mørk og kom ut av en farge analyse som vinter. Har isblåe øyne. Men med min røde hår farge som er komplementær fargen til blått trer øynene mine veldig frem i kalde farger.

Kjolen gjorde ar øynene min lyste, hvis det er lov å si om seg selv :o

Skrevet

Jeg tror du trygt kan velge hvit, Arwen!

Du kommer nok til og bli en nydelig brud uansett! :D

Skrevet

Kjolen min var i ivory, men jeg trodde hele tiden (helt frem til prøvetimen) at kjolen min var kritthvit. Selvom en kjole er i ivory ser den helt hvit ut, så jeg synes faktisk at folk bør velge ivory jeg. Man ser ikke så bleik ut i det. Dessuten finnes dte vel nesten ikke kritthvite kjoler lenger?

Du kan jo se selv på kjolen min, den ser jo helt hvit ut?

http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bukett3.jpg

http://www.home.no/augustbrud02/fotografbilde1.jpg

Skrevet

Blir kritthvitt kjole på meg.

Kanskje du kan ta med deg et par stoffprøver og teste de ute i dagslys eller noe sånt, og se hva du føler deg best i :)

Gjest Anonymous
Skrevet

skal ha rød kjole, jeg!! (alternativs listen din er mangelful ;) )

Skrevet

Min erfaring er at det er svært få som kler helt hvitt. Ivory vil også se hvitt ut, men vil ikke gjøre huden like blek. Selv skal jeg ha Ivory + "gammelrosa" i mønsteret.

Skrevet

Min kjole er i ivory og det er uten tvil fargen som er rett til meg....

Skrevet
Blir kritthvitt kjole på meg.

Kanskje du kan ta med deg et par stoffprøver og teste de ute i dagslys eller noe sånt, og se hva du føler deg best i :)

Hvordan kjole skal du ha cappo ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde Ivory. Synes egentlig krittvitt blir for skarpt for meg, og at ivory passet best!! :D

Men alle er forskjellig, så du får finne ut hva som passer best for deg!!

Skrevet
skal ha rød kjole, jeg!! (alternativs listen din er mangelful ;) )

hehe.. var ego liste det her, hvilken kjole tror du passer meg

Skrevet

Min var sånn gyllen champagne - noe som var veldig fint til meg, også er det en farge som ikke sees så ofte.....

Syns vel ellers de fleste er flinke til å finne farger som passer til seg, men jeg kan styre meg for de virkelig blanke, kritthvite (særlig med schwære puffarmer og masse blonder à la 80-tallet... :wink: )

Skrevet

Ja? er helt blank, så alle tips tas i mot med takk..

Skrevet

Jeg var aldri i tvil. Måtte ha ivory kjole. Blir helt likblek i hvitt.

Har kjøpt kjolen, og den er nyyydelig! :P:P

Skrevet

Kjolen var kjempefin og jeg tror også det blir finest med Ivory

Lykke til med prøvingen :)

Skrevet

Selv hadde jeg Ivory fordi jeg er veldig lys, også i huden. Men for å svare på spørsmålet ditt, syns du skulle prøve kjoler både i elfenben og kritthvitt, så ser du kanskje lettere hva som er penest til deg. Nydelig kjole forresten! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...