Arwen Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 Skal blant annet lage sang til min jære på bryllupsdagen. Hvilken sang annser du som å være enklest å bruke? Trenger alle tips!
jea Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 Jeg skal også lage sang til min kjære .men den skal være egenkomponert..Få hjelp av noen som lager sanger SE link http://www.sangverkstedet.no/ Har ei venninde som gjorde dette og hun ble kjempe fornøyd :D
Arwen Skrevet 29. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2003 Jeg har vurdert å bruke et slikt firma, men har funnet ut at jeg vil gjøre det helt selv, blir mer personlig på den måten synes jeg
Augustbrud02 Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Jeg har vurdert å bruke et slikt firma' date=' men har funnet ut at jeg vil gjøre det helt selv, blir mer personlig på den måten synes jeg[/quote'] Det blir mest personlig om man skriver den selv. Selv brukte jeg melodien til Kjærlighetsvisa og den var ganske grei å dikte på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå