Gå til innhold

Prisen på tiara...

camie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg oppdaget at en brudebutikk en times tid herfra hadde opphørssalg, og da skulle dere sett ei som fikk fart på seg! :ler:

Der fikk jeg blant annet en tiara som var den nydeligste jeg har sett og som passet mitt hode og ansiktsform perfekt til den nette sum av 300.-

Den var nedsett fra 1300.-

Kjempekupp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si - det kommer veldig an på hva slags metaller som blir brukt, om den er håndlaget eller masseprodusert. Om den har uekte eller ekte krystaller eller perler osv....

Enkle tiaraer som ikke er "ekte" i metallet -> synes fra 150 - 500 ,- er grei pris der.....

Mer detaljerte og spesielle tiaraer -> fra 500,- til 1000,-

Er det over 1000,- så mener jeg at basisen bør være sølv og med krystaller eller halvedelstener / ekte ferskvannsperler osv...

Nå skal jeg ikke gifte meg foreløpig da, men jeg "butter inn" likevel, fordi jeg er ganske gira på slikt.

Hvor mye penger jeg hadde brukt på en tiara, hadde nok variert på hva jeg var ute etter og hvilken stil.

Tror neppe jeg hadde gått over 1000-lappen om ikke den var svært spesiell..

Men det må jo folk vurdere selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiaraer får man i alle fasonger og prisklasser....alt fra 100 kroner og opp til et par tusen kroner. Det lønner seg å sjekke litt ordentlig på forhånd.

Jeg laget min tiara selv og var veldig fornøyd med det!

Noen steder kan du få laget deg en tiara, andre steder kan du kjøpe brukt tiara, mens noen steder igjen kan du få kjøpt importerte tiaraer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min koster to tusen....

Men jeg har som sagt en snobbete kjæreste... :oops:

Hadde aldri kjøpt den selv, selvom jeg syns den er perfekt...

Hvor blir det av diamantene Tex ? :D

"Snurre ser på sin juggel tiara og drømmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen da mener du...?

For ca 3 uker siden tøyset vi om at vi, gjerne jeg, ville ha mer diamanter og at jeg kunne tenkt meg en tiara med ekte diamanter.

Og så sitter vi her med fine Tiarar (som ikke er helt ekte).

DET VAR EN SPØK :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he jeg trodde ikke du var ufin..... :ler:

Jeg bare virker litt dårlig på morran, og skjønte ikke filla..... :ler:

Tror nok du trenger å begynne på vitaminer også :D

På tråden "hvor mange brudepiker/brudesvenner skal dere ha" klarte jeg å glemme en niese og jeg satt hjemme, å kunne ikke skjønne hvorfor jeg hadde 4 kjoler når det bare er 3 jenter. Å så.... de har en søster til ! derfor har jeg 4 kjoler.

Er det mulig å være så vekke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 ) Tiaraen til Tex er sikkert knallfin :D

2 ) Kanskje Gjest kan ta friminutt snart ? Dette er ikke så pent av deg vettu. Kanskje litt folkeskikk hadde vært på sin plass ? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva anser du som dyrt?  

Hvor mye penger legger du i en tiara?

Kommer litt an på tiaraen, men 1000,- kr synes jeg er dyrt. Jeg har derimot lagd min selv, og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke peeeeeeeeiling på hvordan tiara jeg skal ha. Vet jeg SKAL ha tiara men hvordan...?!! Tjah..... :roll:

Nuvel, får mekka kjolen (som jeg ønsker i champagnefarge) og SÅ kommer tiara'n til slutt. Noen som har ideer på hvor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Gjest kan ta friminutt snart ? Dette er ikke så pent av deg vettu. Kanskje litt folkeskikk hadde vært på sin plass ? :o

:hoho:

Kunne ikke vært mer enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...