Gå til innhold

Ei ape kunne styrt Norge bedre

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei APe kunne styrt Norge bedre enn regjeringa

Nei, vent, det forklarer jo en del. Faktisk, det forklarer jo alt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du virker ikke akkurat opplysende på folk selv der du skriver "ei ape". Det heter "en ape".

Om du er engasjert i å påvirke, bli med i lokalpolitikk og gjør noe selv!

AnonymBruker
Skrevet

Det må startes væpna revlusjon! (sic)

AnonymBruker
Skrevet

Du virker ikke akkurat opplysende på folk selv der du skriver "ei ape". Det heter "en ape".

Om du er engasjert i å påvirke, bli med i lokalpolitikk og gjør noe selv!

I mitt innlegg heter det EI ape, så det så.

Og hadde jeg skrevet en, haddu du svart da? Mulig ikke. Da hadde ikke nestemann svart heller kanskje og så hadde ikke jeg fått skrevet dette.

Så nå har jeg mest sansynlig fått to svar pluss mitt, altså tre fordi jeg selv skreiv fæil.

Enkelte ganger så er det faktisk ganske smart å skrive fæil. Alltid en eller annen som må komentere :ler:

Skrevet

En ape kunne skrevet et bedre, mer interessant emne enn deg

AnonymBruker
Skrevet

En ape kunne skrevet et bedre, mer interessant emne enn deg

Det har jeg stor tro på ja, for jeg er ikke så smart eller inntligent. Men jeg synes nå av likevel at mitt innlegg var langt mer inntresangt enn ditt svar og ikke minst morsommere.

Kanskje vi begge to er aper? Legg hode ditt i fanget mitt du så kan jeg spise lusa di :sikle::spise:

Forresten, I.am.me, I.am.me.too :hoho:

Skrevet

Ei APe kunne styrt Norge bedre enn regjeringa

Nei, vent, det forklarer jo en del. Faktisk, det forklarer jo alt.

/signerer

Vi trenger en FRP regjering nå! Norge trenger en enorm omveltning helst i morgen, som setter Siv i stolen!

Skrevet

/signerer

Vi trenger en FRP regjering nå! Norge trenger en enorm omveltning helst i morgen, som setter Siv i stolen!

Ja, da får dere jo den apen dere ønsker dere.

Skrevet

Ja, da får dere jo den apen dere ønsker dere.

Kommer du her å sammenligner Siv med en apekatt? Typisk personhets og angrep fra de som mener at kommunisme er den beste løsningen på grunn av manglende fantasi til å tenke på egenhånd!

Skrevet

Kommer du her å sammenligner Siv med en apekatt? Typisk personhets og angrep fra de som mener at kommunisme er den beste løsningen på grunn av manglende fantasi til å tenke på egenhånd!

Hvem snakket om personangrep, sa du? :klø: Du må da være et lærebokseksempel på å kaste sten i glasshus. Unnskyld at jeg :ler::ler::ler:

AnonymBruker
Skrevet

/signerer

Nei, absolutt ikke. Jeg liker ikke mange av de de tullete lovene denne regjæringa kommer med, men alt er bedre enn frp.

Skrevet

Hvem snakket om personangrep, sa du? :klø: Du må da være et lærebokseksempel på å kaste sten i glasshus. Unnskyld at jeg :ler::ler::ler:

Har du ingenting saklig å bidra med i det hele tatt?!

Skrevet

Har du ingenting saklig å bidra med i det hele tatt?!

Har du?

Skrevet

Har du?

Jeg har sagt hva som skal til for å løse katastrofen vi er i med den RØDgrønne regjeringen, hva annet har du kommet med enn hets?

Skrevet

Som de fleste andre frp'ere klarer du ikke å se lenger enn din egen nese. Jeg har ikke hetset noen - jeg har svart i tråden og brukt samme tone som ts gjorde.

Men hvis du vil ha hets, så kan jeg alltids gjøre en innsats, bare si til.

AnonymBruker
Skrevet

Som de fleste andre frp'ere klarer du ikke å se lenger enn din egen nese. Jeg har ikke hetset noen - jeg har svart i tråden og brukt samme tone som ts gjorde.

Men hvis du vil ha hets, så kan jeg alltids gjøre en innsats, bare si til.

Husk at ts er ikke frp-er (eller høyre) :)

Siden du sa dere i første svar og i tilegg

jeg har svart i tråden og brukt samme tone som ts gjorde.
Skrevet

Jeg opplever det kanskje litt mer konstruktivt å diskutere sak enn å bare si "jeg liker ikke de " ...... men ,men for all del , beklager avbrytelsen .

Skrevet

Husk at ts er ikke frp-er (eller høyre) :)

Det har jeg heller ikke påstatt. Jeg svarte direkte til Rabadatimtim i mitt første innlegg, i samme tone som ts brukte, ikke stilet til ts.

Siden du sa dere i første svar og i tilegg

Igjen, jeg svarte Rabadatimtim, et direkte tilsvar på vi - altså er logiske tilsvarsmåte dere.

Oppklart nå, eller?

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg heller ikke påstatt. Jeg svarte direkte til Rabadatimtim i mitt første innlegg, i samme tone som ts brukte, ikke stilet til ts.

Igjen, jeg svarte Rabadatimtim, et direkte tilsvar på vi - altså er logiske tilsvarsmåte dere.

Oppklart nå, eller?

Ja, da er det oppklart. Jeg sa aldri du påstod, jeg måtte bare gjøre meg sikker på at du ikke trodde noe annet. :)

Skrevet

Ja, da er det oppklart. Jeg sa aldri du påstod, jeg måtte bare gjøre meg sikker på at du ikke trodde noe annet. :)

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...