Monica1968 Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 (endret) Jeg var svært usikker på hvor jeg skulle poste dette, så jeg pørver her(moderator får eventuelt flytte emnet til en annen kategori siden). På lørdag havnet jeg, efter en relativt fuktig tur på byen, på et enda fuktigere nachspiel sammen med en del personer jeg ikke kjente fra før(vennene mine hadde gått hjem da utestedene stengte). Sett bort ifra at en av mennene var i overkant innpåsliten, ble det hele svært hyggelig. Jeg klarte dog, overstadig som jeg var, å glemme å utveksle telefonnummer med de av dem jeg gjerne skulle ha møtt igjen(gjerne for å gjnta skusessen ). Jeg vet hva verten heter til fornavn, og jeg vet hvilket område vedkommende bor i(men ikke nøyaktig hvor i området, da jeg ikke bet meg merke i det akkurat da...), så jeg har et par ledetråder, men jeg har ganske enkelt ingen idè om hvordan jeg kan finne vedkommendes telefonnummer. Spørsmålet mitt, blir da: Vet noen av dere hvordan man, ved hjelp av fornavn og boligområde, kan klare å lete frem vedkommende i en nettbasert telefonkatalog e.l.? På forhånd takk. Endret 2. august 2010 av Rachel1968
Sushi Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 (endret) Finn området i googlemaps og søk på fornavnet og gatenavnene (ett og ett) på f.eks 1881.no? Endret 2. august 2010 av Sushi
Gjest Emera Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Jeg har funnet folk ved å søke i telefonkatalogen på nett på postnummer + poststed + fornavn. Hvis du vet området, finner du sikkert postnummeret. Så er det bare å håpe på at det ikke er altfor mange personer i området med samme fornavn.
Virvel Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Søk på navnet og postnummeret/poststedet? (Hvis du ikke vet postnummeret kan du finne det i postadresseboken.) Let på Facebook?
Papierschere Skrevet 2. august 2010 #5 Skrevet 2. august 2010 Eneste forslaget jeg har er å sjekke opp på facebook, dersom du har en profil der. Det har jeg ofte gjort, skriver inn fornavn og område for så å se om jeg kjenner igjen personer ved å se på profilbildet. Kan dessverre ikke komme på noe annet.. Men du får ha lykke til
Monica1968 Skrevet 2. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2010 Eneste forslaget jeg har er å sjekke opp på facebook, dersom du har en profil der. Det har jeg ofte gjort, skriver inn fornavn og område for så å se om jeg kjenner igjen personer ved å se på profilbildet. Kan dessverre ikke komme på noe annet.. Men du får ha lykke til Dette er sikkert et dumt spørsmål, men hvordan søker man på område på Facebook? Til alle: Tusen takk for gode råd, dere gav meg mange idèer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå