Gjest wiwiwao Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Er det mulig å være allergisk mot spytt? Hver gang kjæresten min har kysset meg på ansiktet mitt så får jeg røde kviser. Trodde det var tilfeldig, men har lagt merke til det ganske ofte.
Gjest wiwiwao Skrevet 2. august 2010 #3 Skrevet 2. august 2010 Hm...det har jeg aldri tenkt på. Men da har jeg utrolig følsom hud :S
Gjest enois Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Be han gnukke deg litt på kinnet eller en annen plass du ikke får spytt, og se om det blir likt der
Rabadamtimtim Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Er det mulig å være allergisk mot spytt? Hver gang kjæresten min har kysset meg på ansiktet mitt så får jeg røde kviser. Trodde det var tilfeldig, men har lagt merke til det ganske ofte. Mest sannsynlig innbiller du deg det hele. Kviser får en for prosesser inne i kroppen, det har ingenting med ytre påvirkninger i form av mat, spytt, vær eller annet å gjøre..
Gjest Pucifer Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Kan være at det er røde nupper hun får og ikke kviser. Jeg får ofte slike røde nupper når huden blir fuktig og skjeggstubbene gnis mot min hud.
Rabadamtimtim Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Kan være at det er røde nupper hun får og ikke kviser. Jeg får ofte slike røde nupper når huden blir fuktig og skjeggstubbene gnis mot min hud. Da får hun lære seg å være presis i hvordan hun ordlegger seg da, ellers er det bare spekulasjoner fra din side!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå