Gå til innhold

Romantisk middag til en som er kresen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å overraske han jeg driver med med en romantisk middag til helga. Det eneste problemet er at jeg aner ikke hva jeg skal finne på å lage. Han er "pizza og pølse"-gutt og er heller ikke noe særlig glad i salat/grønnsaker. Synes ikke akkurat at pizza og pølser er så veldig romantisk, så det legges på hylla. (Han er forresten veldig glad i stekt, fersk sopp..)

Noen som har noen tips? :-)

Tar gjerne imot tips til en god dessert også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med biff? Da passer det fint med sopp til :)

Skrevet (endret)

Hva med fylt sopp? Store champignoner hvor du tar ut stilken og fyller med ting han liker (eksempler: fetaost/soltørket tomat, bacon og blåmuggost, stekt kjøttdeig og løk med litt fløte etc etc etc) og som så bakes i ovnen. Og ovnsbakte potetbåter til.

Endret av Pingting
Gjest brutal_mann
Skrevet (endret)

Oi... Svarte AnonymBruker. Min feil, beklager.

Endret av brutal_mann
Skrevet

kjøttdeig og spagetti med

på repeat!
Skrevet

Macaronette http://knorr.no/produkter/pastaretter/363

En slags pølselasagne som består av pølser, tomatsaus, makaroni og ost på toppen

Så kan du ha en salat til og noen gode baguetter. Jeg pleier å steke pølsene før jeg har de oppi formen sammen med sausen og makaronien. Selges på velassorterte matbutikker (dvs. ikke Rema 1000)

Det er en middagsrett som selv et kresent barn kan like! Men det ser litt lekrere ut enn stekt pølse og makaroni.

Skrevet

Biff med soppstuing, båtpoteter eller bakte poteter og en god saus..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...