MissStiles Skrevet 22. november 2010 #161 Skrevet 22. november 2010 Er det "finale" nå? Nei, to av dem skal fortsatt velge bort en av frierne. Sånn at alle sitter igjen med to stk.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #162 Skrevet 22. november 2010 Nei, to av dem skal fortsatt velge bort en av frierne. Sånn at alle sitter igjen med to stk. Men alle sitter nå igjen med to nå?
MissStiles Skrevet 22. november 2010 #163 Skrevet 22. november 2010 Men alle sitter nå igjen med to nå? Ja...
Brukernavn Skrevet 23. november 2010 #164 Skrevet 23. november 2010 Ok, skjønner at jeg må revurdere hvem Jostein velger....jeg var jo sikker på at han kom til å velge Kristin, men etter å ha sett datene i går er det vel ganske tydelig at han kommer til å velge Mari (var det det hun het?)...og da tviler jeg vel på at forholdet kommer til å vare veldig lenge... 2
angara Skrevet 23. november 2010 #165 Skrevet 23. november 2010 Ok, skjønner at jeg må revurdere hvem Jostein velger....jeg var jo sikker på at han kom til å velge Kristin, men etter å ha sett datene i går er det vel ganske tydelig at han kommer til å velge Mari (var det det hun het?)...og da tviler jeg vel på at forholdet kommer til å vare veldig lenge... Ja, jeg ble nesten sjokkert over hvor "på" han var på daten med Mari! Var helt sikker på at det kom til å bli Kristin, men da ville han vel ikke oppført seg SÅ ivrig overfor en annen dame? Kanskje han bare er veldig glad i damer, generelt, og har vansker med å begrense seg... Har litt vanskelig for å se for meg noe alvorlig med CF og jentene. Kan ikke helt tro på at han virkelig ikke "spiller på det andre laget", eller hva det heter.
Brukernavn Skrevet 23. november 2010 #166 Skrevet 23. november 2010 Ja, jeg ble nesten sjokkert over hvor "på" han var på daten med Mari! Var helt sikker på at det kom til å bli Kristin, men da ville han vel ikke oppført seg SÅ ivrig overfor en annen dame? Kanskje han bare er veldig glad i damer, generelt, og har vansker med å begrense seg... Har litt vanskelig for å se for meg noe alvorlig med CF og jentene. Kan ikke helt tro på at han virkelig ikke "spiller på det andre laget", eller hva det heter. Haha - har tenkt tanken selv, faktisk!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #167 Skrevet 23. november 2010 Ok, skjønner at jeg må revurdere hvem Jostein velger....jeg var jo sikker på at han kom til å velge Kristin, men etter å ha sett datene i går er det vel ganske tydelig at han kommer til å velge Mari (var det det hun het?)...og da tviler jeg vel på at forholdet kommer til å vare veldig lenge... Reagerte også på dette. At man skal gi like mye oppmerksomhet til alle, betyr vel ikke at man skal gi SÅ mye oppmerksomhet og i mine øyne, rett og slett gi falske forhåpninger til alle? Når man kan lese at han visste hvem han ville ha helt fra starten. Jeg var også sikker på at han hadde blinket seg ut Kristin men er veldig i tvil etter gårsdagens episode.
hjertesukka Skrevet 23. november 2010 #168 Skrevet 23. november 2010 (endret) Det var meg som ble AB her.:-)) Og en av bøndene fant ikke kjærligheten: http://www.tv2underholdning.no/gkn/jaktenbonde-finner-ikke-kjaerligheten-3348580.html Endret 23. november 2010 av hjertesukka
Amarinda Skrevet 23. november 2010 #169 Skrevet 23. november 2010 Reagerte også på dette. At man skal gi like mye oppmerksomhet til alle, betyr vel ikke at man skal gi SÅ mye oppmerksomhet og i mine øyne, rett og slett gi falske forhåpninger til alle? Når man kan lese at han visste hvem han ville ha helt fra starten. Jeg var også sikker på at han hadde blinket seg ut Kristin men er veldig i tvil etter gårsdagens episode. Ikke glem han trønderbonden som kyssa den ene frieren sin i tidenes kleineste kyss, og endte opp med å velge den andre (de er samboere i dag)... Så det er mulig det ikke ser ut som det er
Kråkesaks Skrevet 23. november 2010 #170 Skrevet 23. november 2010 Reagerte også på dette. At man skal gi like mye oppmerksomhet til alle, betyr vel ikke at man skal gi SÅ mye oppmerksomhet og i mine øyne, rett og slett gi falske forhåpninger til alle? Når man kan lese at han visste hvem han ville ha helt fra starten. Jeg var også sikker på at han hadde blinket seg ut Kristin men er veldig i tvil etter gårsdagens episode. Det er umulig å tolke noe som helst når han er så krampehyggelig og kosete med alle. Tåpelig oppførsel. 1
Rosenrød Skrevet 23. november 2010 #171 Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg synes det var VELDIG tydelig at han kommer til å velge Mari. Da han var på date med Kristin, var det hun som klenget på ham, mens det var han som klenget på Mari på deres date. Endret 23. november 2010 av Rosenrød
Soon Skrevet 23. november 2010 #172 Skrevet 23. november 2010 Her er min "tippeliste" Åge Andre: Ragnhild Christian Fredrik: Jeanette Jostein: (desverre) Mari - liker Kristin mye bedre, men etter gårsdagens episode bør han vel nesten velge Mari... Andre: tror han er den som ender som singel...
Shine21 Skrevet 23. november 2010 #173 Skrevet 23. november 2010 jeg tror Jostein velger Mari (ingen tvil om det etter igår) Christian Fredrik velger Kine (selvom jeg likte beste Anette...) Åge velger Ragnhild (nokså selvfølge det også etter igår) Andre tror jeg velger hun blonde......husker aldri navnet... hehe.. MEN hvem som ender opp uten noen av de..? det aner jeg ikke.. men blir jo enten Christian Fredrik eller Andre.. skulle nesten tro Chrstian Fredrik sånn som han satt å koste seg med Sigrid Bonde Tusvik på Senkveld for noen uker siden.. hehee.. men tror vel egentlig Andre, for han virker ikke spes forelska i noen av de to gjenværende jente egentlig..? selvom jeg føler han valgte seg ut hun blonde helt fra starten av.
smalls Skrevet 23. november 2010 #174 Skrevet 23. november 2010 jeg tror Jostein velger Mari (ingen tvil om det etter igår) Christian Fredrik velger Kine (selvom jeg likte beste Anette...) Åge velger Ragnhild (nokså selvfølge det også etter igår) Andre tror jeg velger hun blonde......husker aldri navnet... hehe.. MEN hvem som ender opp uten noen av de..? det aner jeg ikke.. men blir jo enten Christian Fredrik eller Andre.. skulle nesten tro Chrstian Fredrik sånn som han satt å koste seg med Sigrid Bonde Tusvik på Senkveld for noen uker siden.. hehee.. men tror vel egentlig Andre, for han virker ikke spes forelska i noen av de to gjenværende jente egentlig..? selvom jeg føler han valgte seg ut hun blonde helt fra starten av. Jeg tror også det blir Andre eller CF som ender opp alene. Synes Andre virker litt småkjip Har alltid trodd Jostein ville velge Kristin. Hun har jo vært han sin storfavoritt siden starten men nå tror jeg han faktisk velger Mari.
Bohemia Skrevet 23. november 2010 #175 Skrevet 23. november 2010 Jeg tipper at Åge velger Ragnhild, men at det ikke blir noe forhold ut av det. Tror egentlig ikke Ragnhild er så veldig interessert i ham når alt kommer til alt. Tror Andrè velger Anneli. De kommer sikkert til å ha en romanse som varer en liten stund, for deretter å gå hver til sitt. Christian Fred(e?)rik velger forhåpentligvis Kine, men tror vel egentlig at han går for Jeanette. Men krysser fingra for at det blir Kine! Jostein velger Kristin. Han er kåt på Mari og benyttet derfor anledningen til å tafse litt når de var på date. Men det er Kristin han liker best, følelsesmessig. Tipper jeg! Tror han har lettere for å se for seg et varig forhold med Kristin enn et forhold med Mari. Og menn i den alderen han er i velger ofte det tryggeste kortet. Hvis han velger Mari er han derimot fortsatt i midtlivskrisa. Forholdet mellom dem vil også bli helt krise.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #177 Skrevet 29. november 2010 Jostein velger Kristin. Han er kåt på Mari og benyttet derfor anledningen til å tafse litt når de var på date. Men det er Kristin han liker best, følelsesmessig. Tipper jeg! Tror han har lettere for å se for seg et varig forhold med Kristin enn et forhold med Mari. Og menn i den alderen han er i velger ofte det tryggeste kortet. Hvis han velger Mari er han derimot fortsatt i midtlivskrisa. Forholdet mellom dem vil også bli helt krise. Jeg tror også han velger Kristin. Men jeg tror det blir slutt når hun ser Mari-episoden på tv. 1
Shine21 Skrevet 29. november 2010 #178 Skrevet 29. november 2010 hehe.. tror dere han er SÅ kåt på mari om han er forelska i kristin? får da være måte på? ååh blir hvertfall spennende...!! nå begynner d snart=))
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #179 Skrevet 29. november 2010 Så feig CF er. Skyld på turen hennes... høh.
ohka Skrevet 29. november 2010 #180 Skrevet 29. november 2010 Syntes det er synd at CF ikke kunne vente til valget med å si det der.. Jeg tror André velger Anneli. Jostein velger Mari(...?). Åge André velger Ragnhild 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå