Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes Ander er så kjip jeg. Han må slappe litt av og tørre å slå seg litt løs. Han var så kjip under dansen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger til i mine innlegg...

Skrevet

Lurer egentlig litt på om det kanskje er Mari og Jostein det ikke blir noe mer med. Alt med dem og det de sier er liksom for godt til å være sant.

De er litt for raske på avtrekkeren, iallefall Jostein med diamantsmykke og greier sånn med en gang. Hun sier det jo selv at det var altfor raskt og var redd for at han skulle fri der i butikken.:-)

Skrevet

Synes Ragnhild og Åge er litt søte sammen jeg da :sjenert:

Lurer på hvem det ikke blir noe mellom, trodde det var CF og Jeanett, men er ikke så sikker lenger.

Og Jostein, hva skal man si? Slå opp på "grabukk" i ordboka så kommer det nok opp et bilde av han som har "nå må det da bli noe på meg snart"-gliset sitt :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ingen nøling for Åge Andre. 2 enklerom! :gjeiper:

Han hadde nok ikke klart å holde seg hvis de hadde valgt dobbelrom. Snusen hadde nok forflytta seg litt da ja, for å si det sånn. Stakkars Ragnhild.

Men søtt par, da. Skal vedde på at når de begeistret stod og så på geysirene var det det nærmeste de har kommet en orgasme. Vær for seg altså. Slenger da alldeles ikke ut noen beskyldninger om at de har hatt sex før ekteskapet.

• Liker 1
Skrevet

Christian Fredrik og dama. Jaja, hver sin smak. Jeg regnet med at de skulle besøke noen "venner" på et vinslott, når jeg hørte hvor de skulle i forrige episode. Jakten på Kjærligheten har vel ikke sendt par til Frankrike tidligere etter hva jeg kan huske.

De har det sikkert bra sammen, men det blir litt for mye "upper-class" for min del. Her må hun huske å snakke riktig og oppføre seg riktig for å passe inn...

Bånnski.. :perebrus::sminkedokke:

Skrevet

Skal vedde på at når de begeistret stod og så på geysirene var det det nærmeste de har kommet en orgasme.

Hehe, ja jeg tenker at kameracrewet nok så symbolikken i å ha de to og en sprutende geysir i bildet. :)

Ellers NEKTER jeg å tro på CF og Jeanett. Det er et pent kulisse av et par, begge virker veldig sympatiske, men jeg kan ikke tro på ham, beklager, altså.

Jostein og Mari - - så flaut og klamt. Blir nok ikke noe der - han nevner jo også den tvilen han får i ny og ne, at han blir litt usikker, og det der med at hun fikk smykket som kan være til minne om ham hvis de ikke skulle se hverandre mer.

André virker helt betatt, og det er litt moro at jenta styrer showet (med shopping og dansing - stakkars fyr! Hvorfor kunne de ikke heller gå og drikke guinness på pub, sier nå jeg), men hun må nok passe seg for å ikke ta for hardt i, slik at han angrer seg.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Lurer på hvilket par som gikk fra hverandre? Tror ikke det er Åge og Ragnhild som det ble slutt mellom. Kanskje Andre og dama?

Skrevet

stod hvertfall at åge å ragnhild var gifteklare, men at d ikke blir noe før etter jul!?? det gikk fort?? men sånn blir d jo når man ikke kan ha sex før ekteskapet.. ! så dem er d nok ikke som går ifra hverandre!;) stod d ikke et sted at CF skulle flytte nerere jeansette ...? så da er d neppe dem heller..

men VEt vi at et av parene ikke "klarer" seg da..?

Skrevet

Det må jo vere Mari og Jostein. Var det i det heile tatt nokon kjemi mellom dei??

Mari er slett ikkje interessert, kan det vere ho meldte seg på for å få "eit kjent ansikt" og såleis fleire beilarar utanfor programmet? Trur neppe ho gjekk for "premien" for å seie det slik.

På meg verkar det som om ho krympar seg når han er i nærleiken. Dei vert ikkje eit par, det går berre ikkje an!

• Liker 4
Skrevet

Signerer Morag B over her.

Så jo sånn ut på klippet for neste ukes program også - "vi har tenkt litt og".... sa de jo.

Syns de andre parene virker til å ha ganske god kjemi jeg, men enig i at CF (og Jeanette) virker litt "upper class" - men tror hun trives med det selv jeg...

Skrevet

mm.. synes ganske klart at det har skjært seg mellom Mari og Jostein. Virker som det har vært en slags fjortis-forelskelse. Fryktelig intens og fryktelig fort over..

Skrevet

jah da var det Mari som ikke ble forelska da..! må jo si at d ikke kom som noe sjokk.. stakars jostein..han er så forelska at han ikke gir henne opp selvom hun sier rett ut at hun ser bare på han som en venn... jaja..

Skrevet

http://www.seher.no/857603/christian-fredrik-sandberg-flytter-naermere-jeanett

Trodde egentlig jeg hadde ganske klart for meg at det var de to det ikke funket mellom.. Da kan det kanskje være kristen-paret det skjærte seg mellom?

Er helt sikker på at det ikke kommer til å funke mellom CF og Jeanette i lengden (med mindre de har bedre kjemi off screen enn on, da..) Og det med Mari og Jostein spådde jeg vel samtidig som jeg spådde at han kom til å velge Mari :roll: Tror hun var mer opptatt av å få vist seg frem enn Jostein, ja...

Skrevet (endret)

Er det bare jeg eller ligner dattra til Jostein på Lene Alexandra?? Synes de lignet litt jeg.

Ja, hun gjør i grunn det. :gjeiper: Ikke mye, men kan være noen likheter.

Uansett glad det ikke fungerte mellom Jostein og hun Mari. Vedder for at Mari kunn var ute etter oppmerksomhet i pressen.

Ny diskusjon: Hva syntes dere om at Jostein er sammen med en av fjordårets friere? :jepp:

Endret av Julen
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...