lost_bird Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Noen som har tips om en bra restaurant i Oslo/Oslo-området? Gjerne noe som ikke er altfor dyrt.
Violet Hill Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Noen spesiell type mat du kunne tenkt deg?
MissStiles Skrevet 2. august 2010 #4 Skrevet 2. august 2010 Noen spesiell type mat du kunne tenkt deg? Det samme lurte jeg på. Du kan lese anmeldelser her: http://oslopuls.aftenposten.no/restaurant_uteliv/
lost_bird Skrevet 2. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2010 Det samme lurte jeg på. Du kan lese anmeldelser her: http://oslopuls.aftenposten.no/restaurant_uteliv/ Takk for tips men jeg har allerede sett der! Håpet at det var noen lesere her som har egne positive erfaringer å dele!
sprettball Skrevet 2. august 2010 #6 Skrevet 2. august 2010 Mine favoritter er Nodee og Dinner, men sånn prismessig er vel dette normal +. Vil fraråde deg fra Yayas, sånn matmessig sett.. men stemmningen og konsptet er kult.
ejoty Skrevet 2. august 2010 #7 Skrevet 2. august 2010 Hos Jeromes får du en tre retters meny til 195,-. De bytter ut menyen en gang i uken. Har vært fornøyd de gangene jeg har vært der. Pasjonsfruktmoussen er nam nam, nå sist (forrige uke ) hadde de også mango og jordbær-mousse som var veldig god, men den har jeg ikke sett at de har hatt tidligere, så er nok bare et sommerinnslag. Se mer på www.jeromes.no
Violet Hill Skrevet 2. august 2010 #8 Skrevet 2. august 2010 Hvis du vil ha det litt rimeligere enn Dinner og Nodee kan du spise kjempegod pizza på Villa Paradiso. Tullins cafe har en hyggelig og avslappet atmosfære, med variert meny. Men det er kanskje litt for avslappet til å f.eks. imponere en date
Violet Hill Skrevet 2. august 2010 #9 Skrevet 2. august 2010 Og så har de kjempegod tapas på delicatessen! Ikke så verst priser. Hmm, nå ble jeg veldig keen på å gå ut og spise. Farlig tråd det her
MissStiles Skrevet 2. august 2010 #10 Skrevet 2. august 2010 Mine favoritter er: - Santinos (italiensk) - Mr Hong - Japur (indisk)
Violet Hill Skrevet 3. august 2010 #11 Skrevet 3. august 2010 Japur, hvor er det? Det har jeg aldri hørt om. Elsker indisk!
Violet Hill Skrevet 3. august 2010 #12 Skrevet 3. august 2010 Japur, hvor er det? Det har jeg aldri hørt om. Elsker indisk!
Rosalie Skrevet 3. august 2010 #13 Skrevet 3. august 2010 New Orleans - Cajun The great india - Indisk Lemongrass - karribisk
tineline Skrevet 3. august 2010 #14 Skrevet 3. august 2010 Fantastisk mat og vin: Sanguine brasserie i operafoajeen. Treretter til 395,- uten vin (Toretter 315,-). Maten er superduper og operaen er jo knall.
ejoty Skrevet 3. august 2010 #15 Skrevet 3. august 2010 Japur, hvor er det? Det har jeg aldri hørt om. Elsker indisk! Tipper hun mener Jaipur, som i så fall ligger ved Egertorget/Karl Johans gate.
-Fisken- Skrevet 3. august 2010 #16 Skrevet 3. august 2010 Curry & ketchup på Majorstua, veldig god mat til utrolig bra priser, hovedrettene koster fra 99-109 kr om jeg ikke husker feil. Mucho Mas på Gruneløkka, god tex-mex mat til en bra pris.
Optimist6 Skrevet 3. august 2010 #17 Skrevet 3. august 2010 Mucho Mas Grünerløkka nam nam, god meksikansk mat...
Skravla Skrevet 3. august 2010 #19 Skrevet 3. august 2010 New Orleans - Cajun The great india - Indisk Lemongrass - karribisk Signerer disse her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå