Gå til innhold

lille venn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg skriver dette som gjest fordi jeg ikke vil at folk skal vite hvem jeg er rett og slett, ikke at jeg har noe å skjule, men jeg vil legge dette bak meg.. men jeg trenger også å få skrevet det ned.

Fosteret var ikke mer enn et par uker gammelt da jeg fikk vite om det. Jeg koblet ikke kvalmen med graviditet før det hadde gått en stund. Det var ikke det som fikk meg til å tenke så langt.. Det var den ukjente følelsen i hele kroppen som fikk meg til å virkelig tenke.. Det var slett ingen vond følelse, tvert imot.. Jeg var lykkelig.. kunne ikke forklare hvorfor.

Graviditetstesten sa at jeg var gravid.. Jeg fortalte barnets far nyheten 1 time etterpå. Han tok det ganske bra, men var ikke overlykkelig kan man si. Han var meget bekymret for fremtiden og sa rett ut at vi egentlig burde vente noen år. Jeg visste at det var for tidlig, men en del av meg hadde allerede blitt knyttet til den lille skapningen inni meg. Jeg følte at jeg og samboeren hadde noe virkelig spesielt sammen.. Om kveldene når han hadde sovnet pleide jeg å ligge og se på han.. stryke han over håret og tenke "han er far til mitt barn.. vi skal ha et barn sammen"..

så kom lørdag morgen.. straks jeg åpnet øynene visste jeg at noe var galt. Smerten.. smerten var det første tegnet.. Det gjorde så grusomt vondt, jeg klarte ikke å la være å skrike.

To timer senere var det hele over. Et liv hadde tatt slutt. Jeg fikk aldri beholde barnet, men jeg vil aldri glemme det. Det eksisterer nå kun i dypet av mitt hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og i dypet av ditt hjerte vil fornemmelsen av den lille forbli - helt til du igjen blir gravid og den samme sjelen hvisker fra ditt indre; 'Her er jeg, mamma...'

Alt godt til deg... :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
...og i dypet av ditt hjerte vil fornemmelsen av den lille forbli - helt til du igjen blir gravid og den samme sjelen hvisker fra ditt indre; 'Her er jeg' date= mamma...'

Så vakkert sagt, Ling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...