inga:) Skrevet 2. august 2010 #1 Skrevet 2. august 2010 Jeg skal kjøpe ny stekepanne, og vil ha en som er god til å lage omeletter og panneretter i (ikke wook) En som har lokk helst. Så kom jeg over noe som heter Sauté-panner, og lurer på hva dette er... Er det en vanlig stekepanne, eller er den beregna til noe helt spesielt? Tar også gjerne imot anbefalinger på stekepanner. Ikke en som er fryktelig tung, for jeg kan ikke løfte så godt pga ryggskade...
Gjest Lille-pus Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Jeg skal kjøpe ny stekepanne, og vil ha en som er god til å lage omeletter og panneretter i (ikke wook) En som har lokk helst. Så kom jeg over noe som heter Sauté-panner, og lurer på hva dette er... Er det en vanlig stekepanne, eller er den beregna til noe helt spesielt? Tar også gjerne imot anbefalinger på stekepanner. Ikke en som er fryktelig tung, for jeg kan ikke løfte så godt pga ryggskade... Begrepet sautépanne brukes i de fleste tilfellene om en stekepanne med litt høyere kant og lokk Jeg har denne fra GreenPan. Den er lett og fin. Jeg er i allefall fornøyd med den Forskjellen er tydelig om man sammenlikner med en vanlig stekepanne fra samme produsent.
inga:) Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2010 (endret) Begrepet sautépanne brukes i de fleste tilfellene om en stekepanne med litt høyere kant og lokk Jeg har denne fra GreenPan. Den er lett og fin. Jeg er i allefall fornøyd med den Forskjellen er tydelig om man sammenlikner med en vanlig stekepanne fra samme produsent. Tusen takk for svar Lille-pus Ble litt klokere nå Jeg forstår det sånn at enn Sautépanne er en helt vanlig stekepanne, bare at den har høyere kanter og lokk? Jeg har dessverre ikke råd til å kjøpe en panne til denne prisen, er det noen som vet om en helt okay Sautépanne som koster under 1000lappen? Og som ikke er så tung og gjerne har gjennomsiktig lokk i glass? Endret 3. august 2010 av inga:)
Gjest Lille-pus Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Lurer på om ikke Ikea har.... i den serien som fikk toppkarakter for en stund siden Glasslokk mener jeg du finner på Jernia, - for ca 160 kroner Da kan du velge den pannnen du har lyst på, og heller supplere med et glasslokk i riktig størrelse
inga:) Skrevet 3. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2010 Lurer på om ikke Ikea har.... i den serien som fikk toppkarakter for en stund siden Glasslokk mener jeg du finner på Jernia, - for ca 160 kroner Da kan du velge den pannnen du har lyst på, og heller supplere med et glasslokk i riktig størrelse Oi! selges lokk separat? Fantastisk :D Ikea blir for langt å reise, men skal sjekke hva de har av utvalg på jernia en dag jeg er i byen. Tusen hjertelig takk for hjelpen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå