Daria Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 19. oktober 2010 Den er innkjøpt, så det skal du ikke se bort fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg synes dere bør lese The Help, altså! Ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. oktober 2010 #23 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) [Dobbel - skroll videre... Endret 27. oktober 2010 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. oktober 2010 #24 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hva med å heller ha det som en generell bokdiskusjonstråd? Bøker man har lest/hørt om/overveier å lese/synes andre burde lese? Det vil jeg gjerne være med på! Jeg leser jo absolutt hele tiden. Og nå har jeg akkurat lest Stalins Kyr. Endret 27. oktober 2010 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. oktober 2010 #25 Del Skrevet 27. oktober 2010 det vil jeg gjerne være med på! :hoppe. jeg leser jo absolutt hele tiden. Og nå har jeg akkurat lest Stalins Kyr. Det vil jeg gjerne være med på! Jeg leser jo absolutt hele tiden. Og nå har jeg akkurat lest Stalins Kyr. Litt ivrig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. oktober 2010 #26 Del Skrevet 27. oktober 2010 Litt ivrig.... Det har skjedd meg flere ganger i dag. Hikke på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. oktober 2010 #27 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det har skjedd meg flere ganger i dag. Hikke på KG? KG har da aldri hikke...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2011 #28 Del Skrevet 14. mars 2011 Kan ikke noen riste litt liv i tråden?? Jeg vil være med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. mars 2011 #29 Del Skrevet 14. mars 2011 Kan ikke noen riste litt liv i tråden?? Jeg vil være med.... Rist i vei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 18. mai 2012 #30 Del Skrevet 18. mai 2012 Boktråd. Jeg vil anbefale Julian Barnes: Fornemmelse for slutten. Er halvveis, men fin så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. mai 2012 #31 Del Skrevet 18. mai 2012 Er det liv her altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 19. mai 2012 #32 Del Skrevet 19. mai 2012 Nå er det liv her. Håper flere kan stikke innom, for jeg ble ferdig med boka i går kveld, og vet ikke om jeg skjønte den helt. Kan noen diskutere den med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
backstage Skrevet 20. mai 2012 #33 Del Skrevet 20. mai 2012 Måtte søke etter spoilere i går, og fant noen interessante diskusjoner. Fant i det samme ut at jeg har enda en bok av samme forfatter. Å koble den boken til Julian Barnes hadde jeg ikke gjort. Uansett: flere enn meg lurte på den slutten, men det ser ut som at de fleste tolker den likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #34 Del Skrevet 20. mai 2012 Har ikke lest den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå