Gå til innhold

treig mage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forrig uke var jeg ikke på do på ett par dager.så kom det mye flytende og nå er magen i ulage og klarer ikke helt å stabilisere seg..veldig treig mage og lite som kommer ut..

Noen som har tips til noe jeg kan kjøpe på apoteket som funker? Får så vondt i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt god effekt av Vi-Siblin, er en form for skall av frø (eller noe sånt). Dette hjelper mot både løs og hard mage. Skal være mulig å få tak i på apotek!

Skrevet

For å balansere magen, kan du kjøpe IDO-Form, som fins i flere varianter. Du kan spørre på apoteket hvilken som egner seg for deg. Dette er gode bakteriekulturer som gjenoppretter balansen i tarmen. De samme kulturene finner du i Biola og Cultura, så du kan evt drikke noen glass av dét hver dag i stedet.

Skrevet

Jeg anbefaler Lactulose som man får kjøpt på apoteket. Det er det man vanligvis gir på sykehus og sykehjem, både forebyggende og effektiv når forstoppelse først har oppstått. Jeg har selv hatt god effekt av det. Drikker det når jeg merker at det er behov for det, ellers ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...