Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, denne tråden er gammel :) Hadde helt glemt den.

Menssmertene er blitt mye mildere etter jeg var gravid, faktisk. Merker stor forskjell! Men det er jo ikke løsningen for alle, selvsagt ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

For meg hjelper det å gå på p-piller, også har jeg kjøpt en varmeflaske på apoteket, den fyller jeg kokt vann i og legger den på magen.

Gjest Eurodice
Skrevet

For meg hjelper det å gå på p-piller, også har jeg kjøpt en varmeflaske på apoteket, den fyller jeg kokt vann i og legger den på magen.

Varmeflaske er et godt råd. Men hvorfor fyller du den med kokt vann? Du kan vel bruke varmtvannet fra springen?

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Gjest Diana89
Skrevet

Menssmerter er noe forferdelig, plages av det hver måned, selv bruker jeg å ta reseptbelagte smertestillende som Diclofenac Ratiopram med Ibrufen 500 mg ellers har erfaring av at melkeprodukter gjør vondt verre.

kutt ut melkprodukter

te, kaffe alt koffeinholdige

alt som er søtt

Skrevet

Sånn var jeg før. Nå har jeg lagt om kostholdet, holder meg unna melk og sukker. Kjenner såvidt at jeg har mensen nå, er en helt ny person.

Skrevet

Sånn var jeg før. Nå har jeg lagt om kostholdet, holder meg unna melk og sukker. Kjenner såvidt at jeg har mensen nå, er en helt ny person.

Enig! PMS er en saga blott etter riktig kosthold, og jeg har kortere syklus :danse:

Skrevet

* Varmeflaske på magen og ryggen

* Sit-ups

* kamille te

* Ullsokker (viktig å ikke fryse)

* Sove litt

* Trene

* Pledd eller dyne rundt deg.

* Drikke noe varmt

* Masasje

Dette hjelper masse for meg ;)

Lykke til

Skrevet

Jeg får helt utrolig vondt i ryggen, så jeg legger meg på en varmeflaske ;) Tar litt paracet også men den varer bare en times tid for meg... Ligger og ruger på en flaske akkurat nå O:)

Anonym poster: 29c72b2f5d574da23b478bad1a57f171

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...