Gå til innhold

Brutalt dumpet!

Gjest Carleigh-Ann

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann

Jaaha, da er jeg singel igjen. Han feige dritten jeg var sammen med hadde visst en kjæreste i Argentina som han har vært sammen med i 5 år. Og har sagt til henne at han bare har ligget med meg for moro skyld (!)og bedt HENNE si fra til meg at det er slutt. For en loser.

Dette er en en fyr på 34 som senest i dag tidlig sa hvor glad han var i meg og at han er 100% seriøs etc. Nå har jeg hvertfall mistet troen på mannfolk. At det går an å være så slem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lolita___
:klemmer: til deg at det går ann..Du er jo kvitt taperen verre er det med hun dama som er så naiv og forsetter forholdet.Var du lenge med han?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Vet ikke helt hva jeg skal si, vennen. Har du fått bekreftet det fra ham at det faktisk er sånn det forholder seg? Skjønte jo i de andre trådene dine at hun drev og sendte deg masse mailer, så er du HELT sikker på at det ikke er hun som forsøker å manipulere deg? :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Han har sletta meg fra facebook og da jeg ringte han istad så sa han jeg skulle la han være i fred :(

Hun jenta sendte meg mail og sa at hun visste han lå rundt her i Norge men hun var ikke villig til å gi opp alt pga utroskap. Vi ble sammen for 3 mnd siden etter mye om og men, han sa han ville ha meg tilbake, tok litt tid før jeg ble med på det siden vi hadde problemer da vi var sammen forrige gang. Og nå, som jeg faktisk er kjempeforelska og har møtt familien hans og greier så dumper han meg!

Jeg vet det er hans problem og ikke mitt. Men det er bare så utrolig feigt gjort! I tillegg kommer hu dama hit om noen uker, så han har løyet meg oppi trynet. Føler meg som verdens mest patetiske jente.. Skal ALDRI ALDRI ALDRI stole på en mann igjen. I tillegg har jeg bestilt tur til Argentina som er nonrefundable.. great..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Skal ALDRI ALDRI ALDRI stole på en mann igjen.

Så du går inn for å være hakket dummere enn han dusten altså. Ødelegge videre for deg selv når han har gjort seg ferdig. Lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Så du går inn for å være hakket dummere enn han dusten altså. Ødelegge videre for deg selv når han har gjort seg ferdig. Lurt.

Hva mener du med det? Det er ikke jeg som har gjort noe galt her, jeg har faktisk blitt lurt...

Og for å unngå at dette skjer igjen så vil jeg kanskje beskytte meg selv. Det er vel ikke så rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en kul opplevelse, nei. :klem:

Invester litt tid og ressurser på å pleie deg selv fremover.

Når det gjelder å stole på menn, ikke bekymre deg for det!

Det er fullt mulig å utvikle luktesans for å snuse og skille ut de med mindre fornuftige kvaliteter..De feige, de utro, de egoistiske, de overfladiske, de med narscisstiske, psykopatiske, manipulative trekk osv.osv.

Rett og slett mannfolk som ikke lover godt for et harmonisk forhold.

Uansett hvor glatte de måtte være, så etterlater alle mennesker spor eller subtile hint om underliggende negative trekk.

Evnt er det også mulig å avsløre slike ved å stille de riktige spørsmålene på riktig måte.

Så ikke bli for paranoid, og dermed kanskje miste muligheten senere til å finne en som er virkelig bra, men tren deg heller opp til å ha øye for positive og negative trekk. :)

Skeptisisme er aldri dumt, man skal aldri stole blindt på mennesker..Det er mye søppel i verden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hva mener du med det? Det er ikke jeg som har gjort noe galt her, jeg har faktisk blitt lurt...

Og for å unngå at dette skjer igjen så vil jeg kanskje beskytte meg selv. Det er vel ikke så rart?

Det jeg mener er at hvis du bestemmer deg for å aldri stole på en mann igjen så ødelegger du bare for deg selv. Han har ødelagt for deg, skal du fortsette jobben ved å hindre deg selv fra fremtidige forhold? Javisst er det lurt å være forsiktig og fornuftig, men å avskrive alle menn som ikke noe å stole på ødelegger som sagt bare for deg selv, for det er feil.

Klart du vil beskytte deg selv. Mest av alt er det bare såre følelser og sjokk nå, om en stund har det falmet og neste gang du forelsker deg så tør du å gi det en sjanse.

Han er uansett ikke verdt et sekund mer av din tid og dine tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaha, da er jeg singel igjen. Han feige dritten jeg var sammen med hadde visst en kjæreste i Argentina som han har vært sammen med i 5 år. Og har sagt til henne at han bare har ligget med meg for moro skyld (!)og bedt HENNE si fra til meg at det er slutt. For en loser.

Dette er en en fyr på 34 som senest i dag tidlig sa hvor glad han var i meg og at han er 100% seriøs etc. Nå har jeg hvertfall mistet troen på mannfolk. At det går an å være så slem...

Ta det roligere neste gang!

Det er ikke gull alt som glimrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Du er ferdig med ham, det er bare positivt. Du traff på EN drittsekk, hvorfor skulle du gi opp på alle menn på grunn av det. Kansje du kan gjøre argentina turen om til en veninnetur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Oi, for en dust!

Skjønner deg godt hvis du har lyst til å være mannevond en periode nå.

Ingenting galt i det :)

Om du vil hate menn en god stund, kjør på:)

Som en slags oppmuntring/pepp og et bevis på at menn er duster men at mannevondheta går over:

Jeg mista selv trua på menn da jeg og kjæresten min gjorde det slutt (vi var enige begge to) etter å ha vært sammen i ett år.

Han ville prøve å være venner, men at det kom til å bli vanskelig. Jeg sa OK. Så det gjorde ikke meg noe da jeg ikke hørte fra ham på en måned (jeg hadde jo heller ikke tatt kontakt med ham)

Da jeg tilfeldigvis møtte ham på et utested, ble ting verre. Det viste seg at han var superforbanna på meg, enda vi skiltes som venner. Og da jeg spurte om vi skulle møtes slik at han fikk sine ting og jeg fikk mine ting, sa han følgende:

"Nei, du får tinga dine av en felles venn i morra. Jeg gidder ikke møte deg."

Jeg stod der som et spørsmålstegn. Mannen er 29 år! Og oppfører seg som han er 12. Så jeg snakket ikke mer med ham, men avtalte med vår felles venn at eksen min må ordne opp i dette selv, når han er voksen nok til å ringe meg.

Dette har eksen fått beskjed om fra meg+felles venn også.

Det har gått tre måneder siden bruddet, og to måneder siden han fikk beskjed om å skjerpe seg. Og jeg har ikke hørt noenting fra ham. SÅ SYKT BARNSLIG, DUMT OG BRUTALT.

Jeg brukte et par uker på å hate mannfolk og sverge til sølibat. Jeg fiksa ikke tanken på å stole på en annen mann. Jeg orka ikke tenke på at jeg hadde brukt ett helt år av livet mitt på en mann som tydeligvis var en idiot av stort kaliber. Men nå har jeg møtt en mann som får meg til å smelte.. værtfall littegrann.. Og sliter med å opprettholde den harde fasaden som mannehater.. :P

Veit det her ble veldig mye om meg, men jeg tror du har godt av å lese om noen som er i litt samme båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Oi, for en dust!

Skjønner deg godt hvis du har lyst til å være mannevond en periode nå.

Ingenting galt i det :)

Om du vil hate menn en god stund, kjør på:)

Som en slags oppmuntring/pepp og et bevis på at menn er duster men at mannevondheta går over:

Jeg mista selv trua på menn da jeg og kjæresten min gjorde det slutt (vi var enige begge to) etter å ha vært sammen i ett år.

Han ville prøve å være venner, men at det kom til å bli vanskelig. Jeg sa OK. Så det gjorde ikke meg noe da jeg ikke hørte fra ham på en måned (jeg hadde jo heller ikke tatt kontakt med ham)

Da jeg tilfeldigvis møtte ham på et utested, ble ting verre. Det viste seg at han var superforbanna på meg, enda vi skiltes som venner. Og da jeg spurte om vi skulle møtes slik at han fikk sine ting og jeg fikk mine ting, sa han følgende:

"Nei, du får tinga dine av en felles venn i morra. Jeg gidder ikke møte deg."

Jeg stod der som et spørsmålstegn. Mannen er 29 år! Og oppfører seg som han er 12. Så jeg snakket ikke mer med ham, men avtalte med vår felles venn at eksen min må ordne opp i dette selv, når han er voksen nok til å ringe meg.

Dette har eksen fått beskjed om fra meg+felles venn også.

Det har gått tre måneder siden bruddet, og to måneder siden han fikk beskjed om å skjerpe seg. Og jeg har ikke hørt noenting fra ham. SÅ SYKT BARNSLIG, DUMT OG BRUTALT.

Jeg brukte et par uker på å hate mannfolk og sverge til sølibat. Jeg fiksa ikke tanken på å stole på en annen mann. Jeg orka ikke tenke på at jeg hadde brukt ett helt år av livet mitt på en mann som tydeligvis var en idiot av stort kaliber. Men nå har jeg møtt en mann som får meg til å smelte.. værtfall littegrann.. Og sliter med å opprettholde den harde fasaden som mannehater.. :P

Veit det her ble veldig mye om meg, men jeg tror du har godt av å lese om noen som er i litt samme båt.

Hun er fakktisk ikke i samme båt som deg i det hele tatt.Karen var utro mot henne og hadde kjæreste så du er egentlig helt på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Takk for svar alle sammen. Jeg har ikke sovet noe særlig i natt, føler meg helt forferdelig.

Exen har sagt han skal ringe meg i dag, jeg kommer til å si han et par sannhetens ord. Fatter fortsatt ikke at menn kan være så slemme.. å bevisst gå inn for å lure noen, å fake et forhold på den måten. La meg møte nesten hele familien, hans beste venner. Reise på ferie sammen. Nei, da er han vel en slags psykopat. Ikke har han bedt om unnskyldning, han ble derimot rasende fordi jeg sendte mail til kjæresten hans "Alessandra" siden han da fikk så mye pes fra hu.. jeg ble kalt egoistisk og drama queen.

Jeg og en venninne har bestemt oss for å reise til Costa Rica i juleferien :) Må reise via Buenos Aires men nå har jeg hvertfall noe å se fram til. Og ja, jeg vet at ikke alle menn er drittsekker, men etter noe sånt som det her så er jeg nok alllergisk mot mannfolk i laaang tid fremover.

Jeg leste et bra ordtak et sted: "This too shall pass". Og det er sant. Det gjør j... vondt nå, men om noen dager er jeg nok meg selv igjen. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Takk for svar alle sammen. Jeg har ikke sovet noe særlig i natt, føler meg helt forferdelig.

Exen har sagt han skal ringe meg i dag, jeg kommer til å si han et par sannhetens ord. Fatter fortsatt ikke at menn kan være så slemme.. å bevisst gå inn for å lure noen, å fake et forhold på den måten. La meg møte nesten hele familien, hans beste venner. Reise på ferie sammen. Nei, da er han vel en slags psykopat. Ikke har han bedt om unnskyldning, han ble derimot rasende fordi jeg sendte mail til kjæresten hans "Alessandra" siden han da fikk så mye pes fra hu.. jeg ble kalt egoistisk og drama queen.

Jeg og en venninne har bestemt oss for å reise til Costa Rica i juleferien :) Må reise via Buenos Aires men nå har jeg hvertfall noe å se fram til. Og ja, jeg vet at ikke alle menn er drittsekker, men etter noe sånt som det her så er jeg nok alllergisk mot mannfolk i laaang tid fremover.

Jeg leste et bra ordtak et sted: "This too shall pass". Og det er sant. Det gjør j... vondt nå, men om noen dager er jeg nok meg selv igjen. :grine:

:klemmer: Jeg ville ikke tatt telefonen hvis han ringer i fare for å slenge tur seg en mengde Dr***!! Ikke synk så lavt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Carleigh-Ann

Det her blir bare verre og verre :trist: Viser seg nå at min ex er forlovet (!) og skal gifte seg neste år. Det som er enda verre ar at han har ikke fortalt noen av vennene sine i Norge at han skal gifte seg. Alle er helt sjokkert.. jeg brøt helt sammen istad..

Hvordan er det mulig å være så falsk? Å benekte at man er forlovet?

Påstå at han er kun venner med exen og at det er meg han vil ha etc etc. Fikk høre av en felles venn at han ikke ville giftet seg med en norsk jente for vi ser visst ikke så hotte ut som disse latino-damene.. men vi er ok å ligge med. Syns det er sååå disrespectful å si sånt. Jeg ligger ikke rundt, venter til jeg har blitt godt kjent med gutter før det skjer noe mer. Føler meg bare så lurt.. Her sitter jeg forelsket og med skjegget i postkassa og har det jævlig, mens han bare driter i det. Tenk at jeg har kasta bort totalt 7 mnd på den drittsekken der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 måneder er ingenting det. :) Tenke positivt.

Han var en dritt, du er desverre fremdeles forelska. Det vil muligens ta litt lengre tid. Men uansett.. Han var en dritt.. Hat ham istede for å elsk ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er en drittsekk.

Juge til andre med overlegg er å behandle andre som dritt.

Et totalt verdiløst menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en grusom jævel!!! :troest: sånt en mister troen på menn/menneskeheten av ja. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...