PinkJeans Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Jeg har både hørt at man kan få hengepupper og blodpropp av å sove med BH. Noen som vet?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Har aldri hørt noe slikt! Men hvorfor i all verden skulle du ville sove med BH på?
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #3 Skrevet 1. august 2010 Har aldri hørt noe slikt! Men hvorfor i all verden skulle du ville sove med BH på?
Beauté Skrevet 1. august 2010 #4 Skrevet 1. august 2010 (endret) Har aldri hørt man kan få blodpropp av det. Men selv lå jeg med bh i noen år og mener det er noe av grunnen til mine bryster IKKE henger. Og de er store. Kan hende jeg tar feil, men det virker mere logisk. Endret 1. august 2010 av Beauté
PinkJeans Skrevet 1. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2010 Har aldri hørt man kan få blodpropp av det. Men selv lå jeg med bh i noen år og mener det er noe av grunnen til mine bryster IKKE henger. Og de er store. Kan hende jeg tar feil, men det virker mere logisk. Kanskje, men på en annen side er det litt logisk at de blir slappe av å alltid bli holdt oppe.
Gjest yojo Skrevet 1. august 2010 #6 Skrevet 1. august 2010 Har aldri hørt man kan få blodpropp av det. Men selv lå jeg med bh i noen år og mener det er noe av grunnen til mine bryster IKKE henger. Og de er store. Kan hende jeg tar feil, men det virker mere logisk. Samme her..... Sover fortsatt med!
Gjest SmallTalk Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Kanskje, men på en annen side er det litt logisk at de blir slappe av å alltid bli holdt oppe. Nope. Det er nemlig ikke muskler i den huden som holder puppene på plass, og dermed ingen grunn til at de skal bli slappe av BH bruk. Et bryst inneholder fett og melkekjertler. Dette holdes på plass av hud. Bak brystene sitter brystmusklene, men disse har ingen ting med puppene å gjøre.
tineline Skrevet 1. august 2010 #8 Skrevet 1. august 2010 Jeg har hørt at man får fastere pupper av å sove med BH, men personlig syns jeg det er skikkelig ubehagelig!
Gjest yojo Skrevet 1. august 2010 #9 Skrevet 1. august 2010 Jeg har hørt at man får fastere pupper av å sove med BH, men personlig syns jeg det er skikkelig ubehagelig! Jeg har alltid gjort det.. Ubehagelig å sove uten synes jeg
Gjest Eurodice Skrevet 1. august 2010 #10 Skrevet 1. august 2010 Jeg ville tro det er best det å sove naken jeg da, ikke ha på noe som strammer og ikke er bra for blodtilførselen rundt omkring i kroppen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #11 Skrevet 1. august 2010 Gosj.. aldri hørt om noen som sover med bh. Glad jeg slipper, har ganske små pupper. Må da være fryktelig ubehagelig men men man venner seg vel til det og. Før i tiden sov man med hårruller..
Gjest loveli Skrevet 1. august 2010 #12 Skrevet 1. august 2010 Har aldri hørt man kan få blodpropp av det. Men selv lå jeg med bh i noen år og mener det er noe av grunnen til mine bryster IKKE henger. Og de er store. Kan hende jeg tar feil, men det virker mere logisk. Jeg har også store pupper (70J/K), men består blyanttesten lett. Jeg tror det har å gjøre med at jeg ALLTID sover med BH. To BH'er for å være eksakt. En spilebh for å holde puppene på plas der de naturlig er, og en sportsBH for å holde de ytteligere på plass og gjøre de litt mindre (lettere å sove på f.eks. magen da. I min familie er det jeg som har størst pupper, men jeg har de mest spretne. Ingen av de andre i familien min sover med BH. LIllesøstra mi som bruker D-cup har hengebryster. Mamma bruker også D-cup og de henger iallefall (hun er eldre, men likevel)! Samma med bestemødrene mine, de henger og er veldig tunge. Så ikke kom og si at jeg har arvet noen gener her, det er BH'ene om natta som gjør at de er spretne. Har ikke fått blodpropp eller hengebryster, SOV MED BH!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2010 #13 Skrevet 1. august 2010 Jeg har alltid sovet med BH, og har HENGEPUPPER så det holder i C-størrelse. Jeg har riktignok gått ned noen kg også, men allikevel...
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #14 Skrevet 1. august 2010 Jeg har alltid sovet med BH, og har HENGEPUPPER så det holder i C-størrelse. Jeg har riktignok gått ned noen kg også, men allikevel... Er nok mest sannsynlig vektnedgangen som er årsaken, man har etterpå litt mer hud i forhold innhold enn før.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #15 Skrevet 1. august 2010 Har aldri hørt man kan få blodpropp av det. Men selv lå jeg med bh i noen år og mener det er noe av grunnen til mine bryster IKKE henger. Og de er store. Kan hende jeg tar feil, men det virker mere logisk. Faktisk har jeg lest en svensk undersøkelse som anbefalte å ikke bruke BH hele tiden. I brystene finnes det ligamenter under huden, disse trenger av og til å jobbe litt. Ligamentene blir styrket av å bli utsatt for litt belastning. (prøv å google Ligament og Hypertrophy). Det samme gjelder ansiktet, det gir faktisk bedre hud om man en gang om dagen gjøre mange grimaser, man styrker musklene men også ligamentene. I tillegg så tror jeg det er lurt å droppe bh i allefall når man sover, da for man god bldosirkulasjon, noe som også er gunstig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. august 2010 #16 Skrevet 2. august 2010 De største årsakene til hengepupper er graviditet og tyngdekraften. Huden på brystet er tynt og tåler lite. Det blir fort rynkete og slappere. Når det blir slappere så får man også hengepupper. Noen har flaks og får ikke hengepupper, andre får det med en gang, sånn er livet.
tineline Skrevet 2. august 2010 #17 Skrevet 2. august 2010 Det jeg leste som begrunnelse (sikkert i et dameblad, jeg husker ikke), var at huden lett strekker seg pga tyngden, og når puppene faller til siden hvis man ligger på ryggen eller på siden. Så kanskje det også hjelper å ligge på magen, loveli? Ikke vet jeg. Fortsett å sove med BH, du, det høres ut som en god plan. Selv syns jeg det strammer alvorlig, og siden jeg ligger på siden, gnager midstykket på BHn når den øvre puppen likevel faller nedover mot madrassen (70F - det blir litt fall uansett det). Jeg har hengepupper pga rask vektnedgang for lenge siden, og det er litt ubehagelig å ligge uten BH også, men spilebh er bare ikke godt for meg. Kan til nød sove med en svær, stygg kjerring-treningsbh, men føler meg mer sexy uten, med tanke på kjæresten. Sniker meg av og til til det når jeg sover alene da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå