Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #1 Skrevet 1. august 2010 Det har seg sånn at jeg har en veldig spessiell uvane. Jeg liker å pirke i hodet til andre og meg selv.Ta bort flass osv.Jeg har til og med laget sår i min egen hodebunn som jeg pirker av.Jeg får en deilig følelse når jeg holder på sånn. Men over til problemet dette er jo velig unormalt jeg har aldri hørt om mennesker som gjør sånt,aper ja men ikke mennesker.Det er flaut å gå til frisør og går aldri dit.Klipper håret selv og farger det selv. Noen som har like rare uvaner?
uten filter Skrevet 1. august 2010 #2 Skrevet 1. august 2010 Noen biter negler, andre pirker på skorper. Uvane, kjedsomhet, kall det hva du vil. Det du beskriver har jeg kun vært borti som en form for selvskading, men det er kanskje ikke helt der du er. Det var da snakk om å nappe ut hår rundt selvpåførte sår i hodebunnen og på kroppen, h*n fikk god følelse av å se og kjenne skallede områder. Så lenge du fungerer i hverdagen og pirkingen ikke styrer livet ditt, er nok alt i orden.
Gjest pirker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Jeg har akkurat samme uvane! Jeg pirker ikke på andre, men i min egen hodepunn. Lager små sår, og pirker bort skorpen. Det kan gå flere måneder før et sånt sår gror, fordi jeg ikke lar det være i fred. Det handler ikke om selvskading for min del. Men stressdemping. Det har en merkelig beroligende effekt - jeg får også en deilig følelse, mest fordi tankekjør avtar mens jeg fokuserer på pirkingen. Du er ikke alene
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Jeg pirker også hull i hodet mitt. Fæl uvane, får så mange sår og det ser jo ikke så bra ut hvis man sitter å pirker i håret in public, på en måte.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Jeg har akkurat samme uvane! Jeg pirker ikke på andre, men i min egen hodepunn. Lager små sår, og pirker bort skorpen. Det kan gå flere måneder før et sånt sår gror, fordi jeg ikke lar det være i fred. Det handler ikke om selvskading for min del. Men stressdemping. Det har en merkelig beroligende effekt - jeg får også en deilig følelse, mest fordi tankekjør avtar mens jeg fokuserer på pirkingen. Du er ikke alene ohhh takk får svar jeg er helt lik det er ikke pga selvskading her heller.Jeg bare liker den følelsen klarer heller ikke å la de være la dem gro..Ts
AnonymBruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Jeg pirker også hull i hodet mitt. Fæl uvane, får så mange sår og det ser jo ikke så bra ut hvis man sitter å pirker i håret in public, på en måte. hehehehe ja ser sykt ut.Mamma ser sikkelig rart på meg når jeg gjør det hjemme..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå