Gå til innhold

flaut problem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt info om meg: Jeg er en gutt, på 16 år

Nå har det seg sånn at jeg har et veldig flaut problem, som heller ikke er et så veldig hygenisk problem.

Altså, det som er mitt store flaue problem, er at hver gang jeg går på do så bruker jeg kanskje opp til en halv dorull til å tørke meg bak og la oss nå si at jeg nå først går på do som vanlig, og tørker meg, og bytter så boxer, til en som er helt nyvasket. Så, går jeg kanskje ned for å sitte med pc'n, og visst jeg da går på do igjen etter f.eks en halvtime så er jeg skitten i ræva Altså det ligger bæsj der Det samme kan man se i boxeren Der ligger ofte en liten eller stor flekk også

Dette er et veldig stor problem jeg har hatt i rundt 2 månder nå

Det kan være i kanskje noen dager at problemet forsvinner, men så kommer tilbake igjen, etter noen dager.

Snart må jeg begynne å putte dopapir i boxeren

Hva i hel..... kan være problemet? Hvorfor skjer dette? Og hva kan jeg gjøre for at det skal gi seg? ._. Noen andre som har/har hatt dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Gjest bente85
Skrevet (endret)

Du burde kanskje oppsøke legen din og høre med h*n.

Det er jo ikke normalt at man skal få avføring i buksa regelmessig i løpet av en dag.

Er det noe spesielt du drikker eller spiser de dagene du har disse uhellene?

Endret av bente85
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Regner med du har løs avføring desse dagene?

Prøv å vaske deg etter hver gang og se om det ikke hjelper.

Og husk å gå på do med en gang du må... og ikke vente.

Skrevet

Visst du med løs avføring, mener løs mage, så har jeg vanligvis ikke det nei.

Nei, det er ikke noe spesiellt jeg drikker eller spiser disse dagene. Men jeg den siste uken spist en del godteri, og drukket flere bokser med brus fra Sverige. Vanligvis rundt 6 stk, hver dag.

Gjest bente85
Skrevet

Visst du med løs avføring, mener løs mage, så har jeg vanligvis ikke det nei.

Nei, det er ikke noe spesiellt jeg drikker eller spiser disse dagene. Men jeg den siste uken spist en del godteri, og drukket flere bokser med brus fra Sverige. Vanligvis rundt 6 stk, hver dag.

Det kan jo hende kroppen din reagerer på det?

Prøv å kutte ned eller kanskje kutte ut for å se hvordan det går.

Skrevet

Har du sett på Nrk, Pinlige Sykdommer? Mener det var der jeg hørte om en dame med et lignende problem. Hun unne tørke seg til blods uten å bli ren. mener på at det var en "lomme" eller noe i tarmen, rett innafor endetarmsåpninga, hvor det samla seg litt avføring. Dette ville jo bli pressa ut når hun tørka, eller ved vanlig aktivitet. Kanskje du har noe lignende? Tror denne dama fort fikk hjelp hos lege, kan hende det var operasjon, husker ikke...

Ellers, i stede for å bruke metervis med vanlig, tørr dorull, kjøp en pakke babywipes. Vasker mye bedre enn det vanlige papiret, og ikke blir du like sår heller. For det vil jeg tro du blir, uansett hvor mykt papir du bruker.

Lykke til :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...