Gå til innhold

urinveisinfeksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har aldri hatt dette, men nå jo være det der er, føler at jeg må tisse hele tiden og ikke særlig behagelig heller men heller ikke vondt, stikker til legen m urinprøve i morgen, men inntil da... Er det noe jeg kan gjøre??

leste at disse symptomene også kan være noe annet.. hadde ubeskyttet sex mandag, men han trakk seg ut før det gikk.... hvor fort ville ma i såfall merket symptomene??

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Har nettopp hatt tilløp til dette selv. Aldri hatt det før, skjønte likevel at det var det. Kjøpte tranebærjuice på apotek og etter et par dager var symptomene borte.

Skrevet

ok.. kanskje verdt å prøve det, skjønner ikke hvorfor jeg plutselig skal få det... :sjenert:

Skrevet

det har ingenting og si om han trakk seg ut eller ikke. du må gå på do å tisse med en gang etter sex ellers er risikoen for urinveis infeksjon stor fordi at du får bakterier opp i urinrøret fra han under sex.

jeg var veldig plaget av urinveisinfeksjon en periode og fant ut at det var kun pga sex! etter at jeg begynte og gå på do etter sex har jeg ikke hatt en eneste urnveisinfeksjon! :)

Skrevet

Jeg er plaget av urinveisinfeksjon flere ganger i året. Jeg trodde først at det var pga sex. Men jeg går på do etterpå hver gang.

Før du får medisiner er det lurt å drikke myyye vann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...